یک پرسپولیسی امروز جانشین فرهاد مجیدی می‌شود

تهران (پانا) – پس از استعفای فرهاد مجیدی از سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران، امروز هدایت این تیم به سرمربی اسبق پرسپولیس خواهد رسید.

کد مطلب: ۹۵۸۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
یک پرسپولیسی امروز جانشین فرهاد مجیدی می‌شود

شکست تحقیرآمیز تیم ملی فوتبال امید ایران مقابل ازبکستان در دیداری دوستانه برای اوج گرفتن انتقادات از فرهاد مجیدی کافی بود، انتقاداتی که علاوه بر فوتبال‌دوستان و پیشکسوتان، به کمیته فنی فدراسیون فوتبال هم کشیده شد و در نهایت با عدم رضایت کمیته فنی از عملکرد فرهاد مجیدی، ستاره سابق استقلال تهران پیش از صدور حکم برکناری‌اش پیش‌دستی کرد و استعفا داد تا با عنوان یک مربی مستعفی خطاب شود نه سرمربی که از سوی فدراسیون حکم اخراج گرفته است.

پس از شکست مقابل ازبکستان، جدایی فرهاد مجیدی از تیم ملی چندان امر عجیبی به نظر نمی‌رسید و آمادگی برای این جابجایی ایجاد شده بود اما موضوع اصلی اینجا بود که چه کسی در فاصله دو ماه مانده به مسابقات انتخابی المپیک ریسک پذیرفتن سرمربیگری تیم ملی فوتبال امید ایران را قبول خواهد کرد.

با توجه به زمان کوتاه باقی‌مانده تا شروع انتخابی المپیک، تنها گزینه پیش‌رو برای کمیته فنی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی مدیر تیم ملی امید بود که از زمان کرانچار همراه با تیم بوده و از شرایط بهتر از هر کسی آشنایی دارد.

در همین راستا شنیده‌ها حاکی از این است که سرمربیگری حمید استیلی در تیم ملی امید قطعی شده و امروز حکم انتخاب او به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال امید ایران به صورت رسمی اعلام خواهد شد تا شماره 7 سابق پرسپولیس اینبار به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی فوتبال امید ایران بنشیند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار