بازدید امیر دریادار سیاری از پایانه‌های مرزی مهران و دهلران

تهران (پانا) - امیر دریادار سیاری به منظور بازدید از نحوه خدمت‌رسانی یگان‌های ارتش به زائران اربعین حسینی (ع) در استان ایلام، عصر یک شنبه وارد منطقه مرزی مهران شد.

کد مطلب: ۹۵۸۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید امیر دریادار سیاری از پایانه‌های مرزی مهران و دهلران

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به استان ایلام با حضور در پایانه مرزی مهران، طی دیدار و گفت‌و‌گوی صمیمانه با زائران اربعین حسینی و شنیدن مشکلات و درخواست‌های آنان از نحوه خدمت‌رسانی موکب‌های ارتش مستقر در این منطقه بازدید و دستورات لارم را به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران صادر کرد.

او در این سفر از بیمارستان‌های صحرایی، خبازخانه‌ها و آشپزخانه‌های سیار و یگان‌های آمادی و پشتیبانی نیروهای زمینی، پدافند و هوایی ارتش مستقر در این منطقه مرزی بازدید و سپس وارد منطقه مرزی دهلران استان ایلام شد.

دریادار سیاری در منطقه مرزی دهلران ضمن بررسی میزان آمادگی یگان‌های رزمی و پشتیبانی رزمی مستقر در خطوط صفر مرزی از آمادگی بالا و توان رزمی نیروهای حاضر در این منطقه ابراز رضایت کرد.

در این دیدار امیر دریادار موسوی، معاون عملیات آجا و امیر سرتیپ جهانشاهی، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش و امیر منفرد زاده معاون آماد و پشتیبانی ارتش او را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار