سرپرست فرمانداری شهرستان تفت: برقراری امنیت یکی از نیازهای اساسی و پیش زمینه توسعه شهرستان است

تفت (پانا) _ سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در صبحگاه مشترک نیروی‌های نظامی و انتظامی شهرستان تفت به مناسبت هفته ناجا گفت: امروزه برقراری امنیت یکی از نیازهای اساسی و پیش‌زمینه توسعه و پیشرفت جامعه و شهرستان است و در صورت برقراری امنیت، توسعه شهرستان محقق خواهد شد.

کد مطلب: ۹۵۸۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست فرمانداری شهرستان تفت: برقراری امنیت یکی از نیازهای اساسی و پیش زمینه توسعه شهرستان است

"علیرضا نوکار"خاطرنشان کرد: در این هفته ارتباط مؤثر با نخبگان و اندیشمندان جامعه به‌منظور ایجاد تعامل و همکاری برای پیشگیری آسیب‌های اجتماعی و افزایش امنیت در دستور کار قرار گیرد.
سرپرست فرمانداری شهرستان تفت برقراری امنیت را یکی از مؤلفه‌های توسعه دانست و تصریح نمود: امروزه برقراری امنیت یکی از نیازهای اساسی و پیش‌زمینه توسعه و پیشرفت جامعه و شهرستان است و در صورت برقراری امنیت توسعه شهرستان محقق خواهد شد.
وی در ادامه افزود: تأمین امنیت با مشارکت مردم محقق می‌شود و ایران اسلامی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایثار و شهادت از امنیت مطلوبی برخوردار است.
رئیس شورای تأمین شهرستان تفت با تقدیر از نیروهای انتظامی این شهرستان در برقراری امنیت و نظم اظهار داشت: امیدواریم همچون گذشته نیروی انتظامی با تلاش و افزایش تقویت اعتماد عمومی و مشارکت و همدلی با مردم و رعایت حقوق شهروندی درراه تحقق برقراری امنیت و نظم عمومی جامعه بیش‌ازپیش موفق و سربلند باشد.
"وحید احمدی" فرمانده انتظامی شهرستان تفت در این مراسم اظهار داشت: برای تحقق وظایف محوله نیروی انتظامی یازده مؤلفه تعریف‌شده است و تمام تلاش نیروهای انتظامی شهرستان تحقق این مؤلفه‌ها است.
احمدی در ادامه به بیان گزارشی از اقدامات نیروی انتظامی شهرستان پرداخت و خاطرنشان کرد: با تلاش نیروهای یگان امداد کشف مواد مخدر در شهرستان تفت در 6 ماهه ابتدای سال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود 90 درصد افزایش داشته است.
وی از افزایش 35 درصدی سرقت در شهرستان خبر داد و بیان نمود: با تلاش‌های نیروی انتظامی شهرستان در 6 ماهه ابتدای سال 98 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کشف سرقت در سطح شهرستان حدود 176 درصد افزایش داشته است و حدود 69 درصد سرقت‌های سطح شهرستان کشف‌شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان تفت در ادامه افزود: تعداد تماس‌های مردم با فوریت‌های پلیسی را در شش ماه ابتدای سال۳۴۰۰ مورد بوده که ۱۶۰۰ تماس آن عملیاتی شده است.
درادامه این مراسم ازخانواده شهید "هادی صالحی مزرعه آخوند" ،کارکنان و نیروهای نمونه انتطامی وبسیجی ونیز پلیس های نمونه افتخاری و "وحید فتوحی" شهردار تفت به دلیل همکاری مناسب با نیروی انتظامی تفت تجلیل شد و دو نفر از کارکنان انتظامی شهرستان تفت درجه ترفیع خودرادریافت نمودند.
لازم به ذکر است سرباز وظیفه شهید هادی صالحی مزرعه آخوند در تاریخ 11/9/1383 هنگام درگیری با قاچاقچیان و اشرار در جاده بم- زاهدان به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار