صبحگاه مشترک یگان‌های مسلح ابرکوه برگزار شد

ابرکوه (پانا) - همزمان با هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی آئین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ابرکوه با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان ، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
صبحگاه مشترک یگان‌های مسلح ابرکوه برگزار شد

امام جمعه ابرکوه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهیدان یگان‌های مسلح گفت: نیروهای انتظامی از میان افرادی مردمی و ولایتمدار انتخاب شدند و آنها از اقتدار بسیار بالایی برخوردار هستند .

حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی ، با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی شهرستان در حفظ نظم و امنیت جامعه اظهار داشت: امروز توان و ظرفیت ناجا به مرحله‌ای رسید که به عنوان الگوی عملی برای پلیس‌ منطقه و جهان مطرح است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابیان اینکه امنیت امروز مرهون خون پاک شهیدانی است که در راه حفظ امنیت و استقلال کشور جانفشانی کردند، افزود: حضور چشمگیر و فعال ناجا در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی مایه دلگرمی اقشار مختلف مردم است.

وی افزود: نیروی انتظامی برای دفع دسیسه‌ها در تقابل با بدخواهان و دشمنان و توطئه‌گران همیشه با اقتدار و همت بلند پای کار باشد .

همچنین فرماندار ابرکوه با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی شهرستان گفت: بخش عمده امنیت امروز حاصل تلاش پرسنل خدوم این نیروست.

محمد کاظمی نسب با بیان اینکه ماموران انتظامی شهرستان در راستای تامین امنیت منطقه اقدامات بسیار مناسبی انجام داده‌اند ، اظهار داشت: امنیت برای رسیدن به توسعه همه جانبه پایدار بسیار تاثیرگذار است.

رئیس شورای تامین ابرکوه در ادامه با بیان اینکه ساختمان پلیس راه ابرکوه - خاتم در مراحل آماده‌سازی است، یادآور شد: همچنین پروژه ایست و بازرسی فراغه که عملیات ساخت آن رو به اتمام است ، به زودی بهره‌برداری می‌شود.

همچنین فرمانده منطقه انتظامی ابرکوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا گفت: نیروی انتظامی با اقتدار لازم در چارچوب قانون با هنجارشکنان برخورد می‌کند.

سرهنگ علیرضا صالحی افزود: نیروی انتظامی در تحقق فرامین و منویات فرمانده معظم کل قوا ، در حفظ امنیت و آرامش مردم تلاش دارد.

وی با تاکید به اینکه استکبار و دشمنان نظام با تهاجم نظامی ، مایوس شدند و با روی آوردن به تهاجم فرهنگی و اقتصادی علیه انقلاب تلاش می‌کنند، ادامه داد: نیروی انتظامی با اقتدار از دستاوردهای عظیم انقلاب دفاع و با هنجارشکنان برخورد قاطعانه خواهند کرد.

در مراسم صبحگاه مشترک ابرکوه از تعدادی از خانواده‌های معظم شهیدان نیروی انتظامی، کارکنان ، پیشکسوتان ، رانندگان ، پلیس افتخاری و صنوف نمونه شهرستان با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

به همین مناسبت رزمایش موتوری نیروهای نظامی و انتظامی ابرکوه از میدان ولیعصر (عج) تا گلزار شهدای این شهر برگزار شد و بار دیگر شرکت‌ کنندگان در این رزمایش اقتدار و عظمت خود را در دفاع از کیان جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار