جمع‌آوری ۱۹۰ زن متجاهر

تهران (پانا) - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از جمع آوری ۱۹۱ زن معتاد متجاهر در جریان اجرای طرح پاکسازی محلات شوش، مولوی، هرندی و بازار خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۸۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
جمع‌آوری ۱۹۰ زن متجاهر

به گزارش ایسنا، سرهنگ بخشنده در جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح پاکسازی، ترمیم و تثبیت مناطق شوش، مولوی ، بازار و محله هرندی از لوث وجود خرده فروشان، توزیع کنندگان و معتادین متجاهر گفت: طرح پاکسازی این محدوده از ۹ بهمن سال گذشته با اشرافیت کامل اطلاعاتی در منطقه آغاز شد و وضعیت شوش، مولوی، هرندی و محله بازار به مساحت ۲۶ کیلومتر مربع به طور کامل رصد شد و اشرافیت اطلاعاتی در آنها حاصل شد.

وی افزود: با راه اندازی ۲۷ تیم اطلاعاتی کار پاکسازی این محله‌ها آغاز شد و عناصر فعال در محدوده توسط این تیم‌های اطلاعاتی شناسایی شدند به شکلی که تا به امروز که ۲۴۶ روز از اجرای این طرح گذشته است همچنان کار به صورت مستمر در حال پیگیری است. تاکنون در این محدوده‌ها ۵۵۳۶ نفر از خرده فروشان دستگیر که بیش از ۸۵ درصد آنها روانه زندان شدند و مابقی نیز پرونده‌های آنها در حال تکمیل و بررسی است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در بخش دیگری از صحبت‌های خود در تشریح اقدامات پلیس در محله‌های شوش، مولوی، هرندی و بازار به انهدام ۱۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر اشاره کرد و افزود: اعضای این باندها با اقدامات پیچیده اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شدند و به این ترتیب ۱۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این محلات منهدم شدند. همچنین شش باب از مراکز جمع آوری و تفکیک زباله در این محدوده که مورد اعتراض شهروندان بود با همکاری شهرداری تهران پلمب شده‌اند.

وی افزود: در اجرای طرح پاکسازی این محلات ۱۹۱ زن معتاد متجاهر در این محدوده‌ها جمع آوری شدند. همچنین پلمب و دیوار کشی ۹۵ باب از خانه‌های پلاک قرمز و تثبیت محدوده‌های پاکسازی شده انجام شده و همچنان ادامه دارد. با استقرار شبانه روزی نیروها در این محلات موضوع تثبیت پاکسازی این محلات دنبال می‌شود.

وی تاکید کرد: ۲۱ مسجد در این محلات پس از اجرای طرح فعال شده‌اند و اقدامات فرهنگی در این محلات همچون برگزاری نماز جماعات و آموزش هماهنگی در مساجد و مدارس این محدوده انجام می‌شود. همچنین پاکسازی محدوده پیرامونی مراکز آموزشی همزمان با آغاز سال تحصیلی در دستور کار قرار گرفت.

وی خطاب به ریاست شورای اسلامی شهر تهران که در این جلسه حاضر بود گفت: امیدواریم طرح تفضیلی شهری منطقه ۱۲ هر چه زودتر تدوین شود و با باز شدن خیابان‌های این محدوده بتوان مشکلات زیادی را حل و فصل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار