«جمعه‌کُشی» روی میز نقد کانون ملی منتقدان تئاتر

تهران (پانا) - در برنامه دوشنبه‌های نقد تئاتر نشست نقد و بررسی نمایش «جمعه‌کُشی» به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل خلج برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۵۸۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
«جمعه‌کُشی» روی میز نقد کانون ملی منتقدان تئاتر

به گزارش روابط عمومی نمایش، در برنامه دوشنبه‌های نقد تئاتر که توسط کانون ملی منتقدان تئاتر ایران برگزار می‌شود دوشنبه 15 مهرماه بعد از اتمام نمایش ساعت 20:50، نمایش «جمعه‌کُشی» به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل خلج در تماشاخانه سنگلج مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
در این نشست حمید کاکاسلطانی منتقد و رضا آشفته منتقد، پژوهشگر و نویسنده ضمن ارائه نقد و نظرشان درباره نمایش «جمعه‌کُشی» با عوامل گروه گفتگو خواهند کرد. اسماعیل خلج کارگردان،نویسنده و بازیگر و مجید گیاه‌چی مجری طرح تئاتر جمعه‌کُشی از جمله عواملی هستند که در این گفتگو شرکت می‌کنند.
"جمعه‌کُشی" یکی از نوشته‌های اسماعیل خلج است که زندگی روزمره طبقه پایین دست جامعه را در یک روز جمعه درقهوه‌خانه‌ای به تصویر کشیده است. این نمایشنامه در سالهای 1352 و 1353 در کارگاه نمایش با بازیگرانی چون هوشنگ توزیع، رضا رویگری، مجید مظفری و... به روی صحنه رفته است و حال بعد از گذشت نزدیک به نیم قرن با کارگردانی اسماعیل خلج تا 30 مهرماه ساعت 19:30در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار