نمایش بزرگ میدانی در تهران

نمایش «تنهاتر از مسیح» به اجرای میدانی رسید

تهران(پانا)- نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح» ویژه ایام اربعین حسینی و ماه صفر از چهارشنبه هفدهم مهر ماه اجرایش را آغاز می‌کند.

کد مطلب: ۹۵۸۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
نمایش «تنهاتر از مسیح» به اجرای میدانی رسید

به گزارش روابط عمومی نمایش، این نمایش که سال گذشته نیز برگزار شد با محوریت مصائب خاندان عصمت و طهارت در واقعه عاشورا در بوستان ولایت و در فضایی بیش از ۲۰ هزار مترمربع اجرا خواهد شد. قابل ذکر است این نمایش نسبت به سال گذشته متفاوت است.
نمایش «تنهاتر از مسیح» کاری از موسسه هنری رسانه‌ای سیمای ققنوس و به سفارش سازمان هنری رسانه‌ای اوج و تهیه کنندگی علی اسماعیلی و کارگردانی حسن بزرا به اجرا می‌رسد.
در این نمایش بیش از ۱۵۰ هنرور و بازیگر تئاتر فعال هستند و قرار است هر شب در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ در دو سانس پذیرای هزاران نفر از تماشاگران مردمی در بوستان ولایت (تهران) باشد.
سایر عوامل اصلی نمایش عبارتند از: طراح صحنه و دکور: آنه محمد ایری، طراح نور: عباس رحمانی پور، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: رضا ترکمان، مدیر تولید: نادر قنبری، مجری صدا: علی بیرنگ، مدیر اجرایی: امیر حسین طهرانی.
این نمایش با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهرداری تهران از تاریخ ۱۷ مهر ماه لغایت ۶ آبان ماه هر شب در بوستان ولایت شهر تهران اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار