رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد:

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد: ۳۴ طرح فرهنگی در سال جاری به بهره‌برداری می رسد

یزد (پانا) - رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه ۳۴ طرح عمرانی نیمه‌تمام توسط این سازمان در دست اجرا است، گفت: برای این طرح ها مبلغ ۹۱ میلیارد ریال در سال جاری هزینه شده است.

کد مطلب: ۹۵۸۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد: ۳۴ طرح فرهنگی در سال جاری به بهره‌برداری می رسد

"عباس ملازینلی" از افتتاح ۳۴ طرح فرهنگی در سال جاری خبر داد و گفت: برای این طرح ها مبلغ ۹۱ میلیارد ریال در سال جاری هزینه شده است.

ملازینلی با بیان اینکه در سال گذشته هم برای تکمیل آنها به همین میزان سرمایه‌گذاری شده بود، خاطر نشان کرد: طرح های یاد شده ۹۰ درصد پیشرفت فیریکی دارند که بیشتر آنها در سال جاری افتتاح می شوند.

وی تکمیل و تجهیز لوازم ورزشی خانه‌های ورزشی محلات، ساخت ایستگاه‌های فرهنگی در پارک‌های کوهستان، غدیر، آزاد شهر و آزادگان، ایجاد خانه‌های فرهنگی به صورت پایلوت در ۲ محله و ایجاد فرهنگسرای اجتماعی را از جمله این طرح‌ها نام برد.

این مسئول ایجاد خانه فرهنگ ویژه در محله گازارگاه یزد را از طرح های اصلی این سازمان نام برد و افزود: همچنین سالن آمفی تئاتر تالار شهر شهرداری یزد هم در حال مرمت است و یک سینما روباز با ظرفیت یک هزار نفر هم در شهر یزد امسال به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد اضافه کرد: همچنین یک زمین چمن مصنوعی در فلکه سوم آزاد شهر در حال ساخت است و قرار است دور این زمین پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان ایجاد شود.

وی اظهار داشت: نیاز به نگارخانه در شهر یزد احساس می‌شود، بنابراین تلاش شد از فضاهای موجود برای این منظور استفاده شود که بر این اساس با همکاری و هماهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه، سه آب‌انبار در سه منطقه شهر پاکسازی و آماده سازی و به نگارخانه تبدیل می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار