در گفت‌وگو با پانا

محمود یاوری: انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی امید از اول اشتباه بود

راه درست را مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان رفتند؛ نگران آینده تیم ملی امید بعد از رفتن فرهاد مجیدی نباشیم

تهران (پانا) – سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال امید ایران معتقد است انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی امیدهای فوتبال ایران برای کسب سهمیه المپیک 2020 از ابتدا تصمیم اشتباهی بوده و نباید نگران رفتن مجیدی از این تیم بود.

کد مطلب: ۹۵۸۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
محمود یاوری: انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی امید از اول اشتباه بود

محمود یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: «اگر در امور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی دخالتی صورت گرفته است او حق دارد که از سمت خود استعفا کند. برای یک مربی تنها موضوع با اهمیتT داشتن اختیار است و اگر این موضوع از او گرفته شود دیگر هیچ برنامه‌ای در تیم نمی‌تواند اجرا کند بنابراین من به مجیدی حق می‌دهم.»

وی در مورد وضعیت تیم امید گفت: «متاسفانه به تیم امید چندان توجهی نمی‌شود و من بعید می‌دانم امسال هم این تیم بتواند به المپیک صعود کند و طلسم‌شکنی کند. با همه احترامی که برای فرهاد مجیدی به عنوان یک بازیکن بزرگ قائل هستم اما اعتقاد دارم انتخاب مجیدی از ابتدا هم اشتباه بود و ما نباید نگران تیم امید بعد از رفتن فرهاد مجیدی باشیم چرا که او اصلا کاری در این تیم انجام نداده است.»

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: «دنیای مربیگری با بازیکنی خیلی متفاوت است، ممکن است یک بازیکن در طول دوران بازیگری خود بهترین باشد اما برای رسیدن به مربیگری باید پله پله قدم برداشت و تجربه کافی برای تیم اول ایران داشت. البته که بازیکنان بزرگ رسیدن به مربیگری را حق خود می‎‌دانند اما به نظرم باید کم کم قدم بردارند و برای رسیدن به این جایگاه تجربه کافی داشته باشند. راه درست را مهدوی کیا و هاشمیان برداشتند که پس از آموزش باز هم‌ به عنوان دستیار به کار خود ادامه دادند و برای رسیدن به هدایت یک تیم عجله نکردند.»

سرمربی تیم ملی امید ایران در انتخابی المپیک 1984 در ادامه درباره آینده تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: «من بعید می‌دانم در شرایط فعلی دیگر کسی هدایت تیم امید را قبول کند چرا که ریسک بالایی دارد. قطعا با دو ماه نمی‌توان تیم المپیکی ساخت. تیم امید ما سال‌هاست نتوانسته طلسم صعود به المپیک را بشکند و امسال هم بهتر بود با یک برنامه ریزی درست و منطقی هدف رسیدن تیم به شرایط عالی بود و بعد از آن به صعود به المپیک فکر می‌کردند.»

وی در پایان گفت: «گروه تیم فوتبال امید برای انتخابی المپیک گروه خطرناکی است. به طور حتم حضور در این گروه برای تیمی که هنوز مربی‌اش تجربه زیادی ندارد سخت تر خواهد بود. به مجیدی حق می دهم که در این شرایط تیمش را از پیش باخته بداند اما اگر مربی باتجربه‌تری بود در این شرایط بهتر تصمیم می‌گرفت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار