امام جمعه شهر قدس :فشار حداکثری آمریکا شکست خورد

شهرقدس (پانا) - امام جمعه شهر قدس گفت :پلیس همه جا با تنوع خدمات در کنارمردم وجود دارد و نظم و امنیت و اقتدار برای مملکت خلق می کند.

کد مطلب: ۹۵۸۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهر قدس :فشار حداکثری آمریکا شکست خورد

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه قدس در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، بیان کرد: ثارالله در معنای درست، کسی میباشدکه خون خواه و مطالبه‌گر خون امام حسین (ع) است.

او در ادامه افزود: کسی که مظلومانه به شهادت برسد، خون خواهی او حق است و در سوره اسرا اشاره به این موضوع شده و امام زمان (عج) با ظهورشان از سوی خداوند مطالبه‌گری خون مقتول کربلا را می کنند و زمانی که انسان در مسیر حق تنها مانده ، بداند که خدا پناهگاه اوست.

حجت الاسلام جوکار اذعان کرد: مقام سلمان فارسی از صحابه پیامبر(ص) به سلمان محمدی لقب گرفت و صحابه دیگر رسول خدا(ص)، عمار یاسر با بصیرت و ثبات قدم است که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جربان فتنه هشتاد وهشت ندا میدهند که عمارها کجا هستندو در فتنه‌ها نباید ساکت بود و باید روشنگری کرد.

امام جمعه شهر قدس با اشاره به هفته نیروی انتظامی بیان داشت: تلاشهای نیروی انتظامی فابل قدر دانی است و پلیس همه جا با تنوع خدمات در کنار مردم وجود دارد و نظم و امنیت و اقتدار برای مملکت خلق میکنند، سیزده هزار شهید نیروی انتظامی و بیست و دو هزار جانباز از نیروی انتظامی تقدیم نظام شد، تکیه نیروی انتطامی و بر قراری امنیت برپایه مردم است و مردم مسئولین نیز باید کمک حال نیروی انتظامی باشند تا آسیبهای اجتماعی کاهش یابد.

اوگفت: طرحی که ناجا با عنوان ناظریک برای مبارزه با بی حجابی آغاز کرده موجب کاهش بدحجابی در جامعه شده و اثر گذار بوده است.

او با اشاره به دیدار رهبری با فرماندهان سپاه در ارتباط با دشمنان ملت گفت: فشار حداکثری آمریکا شکست خورد و ملت ایران با توجه به مشکلاتی که داشتند با پشتوانه خدای متعال پیروز شدندو رئیس جمهور نیز حاضر به تماس و ملاقات با آنان نشد و همه این پیروزی ها نتیجه مقاومت است و قطعا ایستادگی ملت تا شکست دشمن ادامه خواهد داشت.

/خبرنگار: محمدجواد ماهر/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار