رانندگان سرویس مدارس یار و یاور دستگاه تعلیم و تربیت هستند

مراغه (پانا)-سرپرست آموزش و پرورش مراغه گفت: از نگاه فرهنگی و تربیتی ، رانندگان سرویس مدارس یار و یاور دستگاه تعلیم و تربیت هستند.

کد مطلب: ۹۵۸۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
رانندگان سرویس مدارس یار و یاور دستگاه تعلیم و تربیت هستند

محمود رضایی در جلسه توجیهی رانندگان سرویس مدارس با بیان اینکه این رانندگان ،معلم دوم دانش آموزان هستند ،گفت: رفتار رانندگان به طور غیر مستقیم بر روی دانش آموزان تأثیر گذار است و رانندگان باید به عنوان الگویی مناسب در مقابل آنها قرار گیرند.

وی افزود : رانندگان سرویس مدارس در حین انجام وظیفه و جابه جایی دانش آموزان از خانه به مدرسه و بالعکس ،نقش مربی تربیتی را ایفا می کنند.

وی با اشاره به اینکه 90درصد مدارس شهری از سرویس مدارس استفاده می کنند ،خاطر نشان کرد: در سالتحصیلی جدید ،450راننده سرویس مدارس ،پنج هزار دانش آموز مراغه ای را جابه جا می کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مراغه نیز در این مراسم گفت:امسال با هماهنگی نهاد های مربوطه ،تمامی رانندگان سرویس مدارس از کارت ارائه خدمات بهره مند شدند.

سرهنگ صادق زاده با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی با رانندگان متخلف سرویس مدارس برخورد جدی خواهد کرد ،افزود : نبستن کمربند ایمنی ،سوار کردن سر نشین اضافی و استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی از جمله مواردی است که پلیس حساسیت ویژه ای به آن ها خواهد داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار