فیلم استاندارد جوان ایرانی منتخب جهان شد

تهران (پانا) - فیلم کوتاه یک جوان ایرانی درباره استاندارد در صحنه بین‌المللی مقام نخست را کسب کرد.

کد مطلب: ۹۵۸۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
فیلم استاندارد جوان ایرانی منتخب جهان شد

به گزارش روابط عمومی استاندارد ، در شرایطی که تروریسم اقتصادی و متحدانش تمام تلاش خود را به کار بسته تا کشورمان را ضعیف جلوه دهد، فیلم کوتاه استاندارد یک جوان ایرانی در صحنه بین‌المللی، مقام نخست را کسب و نام ایران و ایرانی را سربلند کرد.

مرداد امسال روابط‌ عمومی و ارتباطات بین‌الملل سازمان ملی استاندارد ایران در قالب دومین جشنواره فیلم کوتاه استاندارد و در راستای حضور در رقابت بین المللی ایزو ، طی فراخوان سراسری علاقه‌مندان را به شرکت در جشنواره فیلم کوتاه (۲۰ثانیه ای) بین‌المللی با عنوان«استانداردهای ویدئویی خالق صحنه جهانی» دعوت کرد.
بنابر این گزارش این رقابت بین‌المللی را کمیسیون بین‌المللی برق و الکتروتکنیک (IEC)، سازمان بین‌المللی استاندارد (ISO) و اتحادیه ارتباطات راه دور (ITU) به مناسبت روز جهانی استاندارد ( ۲۲ مهر برابر با ۱۴ اکتبر) برگزار کردند.
آثار ویدئویی ارسالی می‌بایست با مضمون داستانی که نشان‌دهنده اثرگذاری ویدئو بر زندگی آینده نزدیک یا دور باشد ،ساخته می‌شد.
پس از فراخوان روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران بررسی و ارزیابی آثار رسیده به دبیرخانه دومین جشنواره فیلم کوتاه استاندارد ابتدا در هیأت داوری (متشکل از هنرمندان و استادان صاحب‌نام ایرانی) آغاز و سپس در زمان لازم، شش اثر منتخب به مراجع بین‌المللی ارسال شد.
دراین مرحله آثار از طریق شبکه های اجتماعی در معرض دید همگان در دنیا قرار گرفت و خوشبختانه با رای مردم از سراسر دنیا، اثر محمد خدادادی از استان زنجان موفق به دریافت بیشترین امتیاز شد.
این انتخاب و افتخار بین‌المللی حاصل ایده خوب یک جوان ایرانی است که با تلاش و همدلی هموطنان و بویژه خانواده بزرگ استاندارد محقق شد.
روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران این موفقیت را به همه ایرانیان تبریک می‌گوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار