رئیس کمیسیون عمران مجلس: ساخت مسکن ۳۰ متری نتیجه‌بخش نیست

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون عمران مجلس می‌گوید با وجود اظهارات متعدد مسئولان وزارت راه و شهرسازی برای تولید مسکن در کشور تاکنون هیچ اقدامی برای تولید انبوه مسکن انجام نشده است.

کد مطلب: ۹۵۸۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کمیسیون عمران مجلس: ساخت مسکن ۳۰ متری نتیجه‌بخش نیست

به گزارش خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری تهران و وزارت راه و شهرسازی برای تولید مساکن ۳۰ متری در پایتخت گفت: به نظر من این رویکرد دولت و شهرداری نتیجه‌بخش نخواهد بود، زیرا این نوع مسکن بیشتر به درد زندگی انفرادی می‌خورد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استراتژی تولید مساکن ۳۰ متری در تضاد با تشکیل خانواده در کشور است.

رضایی‌کوچی تصریح کرد: بر اساس سیاست های جمعیتی، دولت و حکومت باید زمینه را برای تشکیل خانواده و فرزندآوری زوجین فراهم کنند، اما قطعا برنامه وزارت راه و شهرسازی برای تولید مساکن ۳۰ متری در پایتخت مغایر با این سیاست‌هاست و عملا این موضوع افراد را به سمت تجردگرایی سوق می‌دهد.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: با وجود اظهارات متعدد مسئولان وزارت راه و شهرسازی برای تولید مسکن در کشور، متأسفانه دولت تاکنون هیچ اقدامی برای تولید انبوه مسکن انجام نداده است.

وی ادامه داد: به نظر من دولت با طرح موضوعاتی مانند تولید مسکن ۳۰ متری به دنبال اقناع افکار عمومی جامعه است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: دولت و وزارت راه و شهرسازی به جای اجرای پروژه‌های غیرکارشناسی باید در راستای سیاست‌های توسعه‌ای کشور در حوزه مسکن حرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار