مساله قاچاق کالا مهم‌ترین دلیل سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان

تهران (پانا) - رئیس قوه قضاییه رسیدگی به مساله قاچاق کالا را یکی از مهم‌ترین اهداف سفر خود را به استان هرمزگان اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۵۸۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مساله قاچاق کالا مهم‌ترین دلیل سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در بدو ورود به بندرعباس، در جمع خبرنگاران افزود: برای بهبود صادرات و واردات و موضوع نگران‌کننده قاچاق کالا که رنج‌آور است و رونق تولید را تهدید می‌کند، باید گام‌های اساسی برداشته شود.

وی بیان کرد: در این سفر موضوع یادشده بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت و با مسئولان در این رابطه همفکری خواهیم کرد.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: هرمزگان به دلیل مسائل خاصی که دارد به عنوان یکی از هدف‌گذاری های سفر استانی انتخاب شده است.

رئیسی دیدار با مسئولان قضایی استان و اداری و شرکت در نشست شورای اداری را از دیگر برنامه‌های این سفر اعلام کرد.

رئیس قوه قضاییه ابراز کرد: با وجود تلاش ۴۰ساله برای توسعه استان هرمزگان و کارهای زیادی که شده است، بازهم مشکلاتی وجود دارد.

رئیسی از هرمزگان به عنوان قطب کشاورزی و محور صنایع سنگین و شیلاتی نام برد که همچنان مردم آن با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند.

رئیس قوه قضاییه صبح روز پنج‌شنبه به منظور بررسی آخرین وضع قضایی و حقوقی هرمزگان وارد فرودگاه بندرعباس شد و مورد استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان قضایی، نظامی و انتظامی استان قرار گرفت.

در این سفر که یک هیات عالی قضایی حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی را همراهی می‌کنند، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، روحانیان، قضات و کارکنان دستگاه قضایی و اقشار مختلف مردم پیش‌بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار