صبحگاه مشترک دانش آموزان زیرمجموعه بزرگ‌ترین مجتمع قرآنی کشور در ابرکوه

ابرکوه (پانا) - صبحگاه مشترک دانش آموزان مدارس بشارت و قرآن آموزان مهد قرآن تحت نظارت بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین (ع)، همراه با نواختن زنگ قرآن، ایثار و شهادت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
صبحگاه مشترک دانش آموزان زیرمجموعه بزرگ‌ترین مجتمع قرآنی کشور در ابرکوه

صبحگاه مشترک دانش آموزان مدارس بشارت و قرآن آموزان مهد قرآن از زیرمجموعه‌های بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین (ع) با حضور محمد کاظمی نسب فرماندار، حجت الاسلام حسینی امام‌جمعه ابرکوه و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان برگزار شد.

در این آیین محمد کاظمی نسب اظهار کرد: بنیاد امیرالمؤمنین (ع) مکان مقدسی است که به لحاظ مسائل اخلاقی و تربیتی کامل بوده و مکان آموزشی مناسبی را در حوزه درسی، علوم قرآنی و مبانی اسلامی برای دانش آموزان فراهم می‌کند.

کاظمی نسب خاطرنشان کرد: امید است مدیران و معلمان این مجموعه به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع قرآنی کشور که بسیار کارآمد و نامی است، با هدایت خوب دانش آموزان را به اخلاق قرآنی، اهداف و رسالت تربیت اسلامی متخلق کرده و به نحو مطلوب به ثمر برسانند.

فرماندار ابرکوه در خاتمه ضمن تقدیر از هیئت‌مدیره مجموعه نامبرده و همچنین خیّرین قرآنی، اذعان کرد: مجموعه آموزش‌وپرورش با تمامی محدودیت‌ها سال تحصیلی را به خوبی آغاز کرده و امید است با حمایت خانواده‌ها و اولیاء، این سال را به پایان برساند.

در ادامه حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی ضمن تبریک سال تحصیلی به دانش آموزان و مربیان مدرسه، با زبانی قابل فهم برای کودکان، آنان را به خواندن نماز، تمرین روزه‌داری، احترام به والدین توصیه و تشویق کرد.

حجت‌الاسلام حسینی خطاب به کودکان و نونهالان قرآن آموز اذعان کرد: بهترین دوستان شما، اول خداوند، بعد پدر و مادر و سپس معلمان هستند که باید قدردان تلاش‌های آنان بوده و در همه حال احترام گذاشتن به این دوستان را یکی از مهم‌ترین امور قلمداد کنید.

امام‌جمعه ابرکوه همچنین دانش آموزان را به درس خواندن و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ توصیه کرد و افزود: با آغاز ماه صفر شما دانش آموزان باید پیرامون واقعه کربلا، نحوه اسارت اهل‌بیت امام حسین (ع)، اربعین حسینی و شناختن یزید و ... از والدین و معلمان خود پرسش کنید و بتوانید امروز راه حق را از راه کفر و باطل تشخیص دهید.

گفتنی است در پایان این مراسم زنگ قرآن، ایثار و شهادت نیز نواخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار