دوره آموزشی مهر محرم در نیشابور برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش نیشابور: یادگیری امداد و کمک های اولیه از ضروریات زندگی امروزی است

نیشابور ( پانا ) - دوره کارگاهی آموزش امداد و کمک های اولیه و آمادگی در مقابله با مخاطرات با عنوان " طرح مهر محرم " در محل موزه آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی مهر محرم در نیشابور برگزار شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی، یادگیری امداد و کمک های اولیه را از ضروریات زندگی دانست و گفت: جامعه فرهنگیان باید آمادگی همیشگی برای مقابله با مخاطرات احتمالی را داشته باشند.

حسین مهرابادی با تقدیر از سازمان جمعیت هلال احمر نیشابور به جهت تشکیل این کارگاه و همکاری های بی شائبه این نهاد فرهنگی، افزود: جمعیت هلال احمر همیشه به عنوان پشتیبان و یاری رسان مردم در تمام حوادث غیر مترقبه در کوتاه ترین زمان ممکن در صحنه بوده و خوشحالم که بخش زیادی از امداد رسانان افتخاری را فرهنگیان و دانش آموزان تشکیل می دهند.

ریاست سازمان جمعیت هلال احمر نیشابور نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: ایمنی را همه مردم باید ابتدا برای خود و خانواده و سپس برای کمک به همنوعان یاد بگیرند.

اسماعیل شاه بیگی افزود: در سال گذشته نیشابور با افزایش 170 درصدی حوادث کوهستانی مواجه بوده است که این موضوع به تنهایی اهمیت و نقش یادگیری امداد را نشان می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار