فرماندار اسلامشهر:اصول حفظ حقوق شهروندی ،سلامت درکار،توجه به مردم و اجرای فرامین رهبری وسیاستهای دولت است

اسلامشهر (پانا) - جلسه صیانت از حقوق شهروندی با حضور فرماندار،معاون برنامه ریزی ،اداری و مالی،بخشداران و مدیران ادارات دولتی و نهادهای مرتبط در سالن جلسات فزمانداری اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر:اصول حفظ حقوق شهروندی ،سلامت درکار،توجه به مردم و اجرای فرامین رهبری وسیاستهای دولت است

در این جلسه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی با اشاره به اصول قانون اساسی درحمایت از منشور حقوق شهروندی اظهار داشت:شاکله اصلی قانون اساسی صیانت از حقوق مردم است و افزود،در این راستا تمامی مسئولین موظف به اجرای وظایف خود در چارچوب قوانین کشور و خدمت به مردم میباشند.

او در ادامه بیان داشت: دربیانیه گام دوم مقام معظم رهبری(مدظله العالی)دربخش علم و پژوهش براجرای حقوق شهروندی تاکید داردومامیبایست در راستای حمایت از حقوق شهروندی نسبت به مردم بد اخلاقی،سرکار گذاشتن ارباب رجوع در ادارات در زمینه ارجاع کار امروز به فردا را نداشته باشییم و بدانیم فرهنگ نه گفتن در کشور ما مصیبت است.

مرسلپور اذعان داشت:99 درصد قوانین ما پاسخگویی را در جامعه حل میکندو دیگر جایی برای رد کردن ارباب رجوع در ادارات وجود نداردو سه مشخصه حفظ حقوق شهروندی را سلامت درکار،توجه به مردم و اجرای فرامین رهبری وسیاستهای دولت برشمرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر با اشاره به انتخابات اسفند 98 تصریح کرد: فضای شهرستان را با برگزاری جلسات شبانه و تماسهای روزانه مه آلود نکنید و برگزاری انتخابات نیز جزیی از وظایف فرمانداری در جهت صیانت از حقوق شهروندی دانست.

برگزاری جشنواره بازنشستگان آموزش و پرورش با همکاری نهادهای ذیربط در هفته فرهنگی اسلامشهربا دعوت از خیرین و ارائه گزارش اداره بهزیستی از روند سالمندی و ترکیب جمعیت شهرستان از مصوبات این جلسه بود.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار