امام جمعه بجنورد:

بندگی خدا و کمک به بندگان خدا دو بال پرواز برای رسیدن به معنویت

بجنورد (پانا)- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه شهرستان در مراسم جشن عاطفه ها بیان داشت:ما انسان ها میتوانیم با دوبال بندگی خدا و کمک به بندگان خدا به سوی معنویت پرواز کنیم.

کد مطلب: ۹۵۸۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بندگی خدا و کمک به بندگان خدا دو بال پرواز برای رسیدن به معنویت

حجت الاسلام والمسلمین آیت الله یعقوبی با اشاره به آیه قران کریم :نیکی کن ،آنگونه که خدا به تو نیکی کرده است، اظهارداشت: خداوند کسانی را که در امر خیر برنامه ریزی و خدمت میکنند اجر و پاداش عطا میکند فکر انسان را شکوفا و هوش را شفاف میسازد.

امام جمعه شهرستان بجنورد بیان داشت:نعمتهای خدا را باید قدر بدانیم و بخشی از آن را با دیگران تقسیم کنیم و شریک مساعی باشیم.در واقع نعمتهای خدا را کاربردی کنیم تا نعمتها اضافه گردد و خدمت به خلق خدا را هیچگاه فراموش نکنیم .

نماینده ولی فقیه استان ادامه داد: کشور ما ایران با خون شهدای گرامی معطر شده است و ما در فضایی زندگی میکنیم که از نعمت آزادی ،استقلال برخوردار است که باید براین اساس بندگی خدا را بکنیم و تمرین به نماز خواندن را داشته باشیم .

آیت الله یعقوبی با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری بیان داشت:از برکات انقلاب ،مسابقه در کار خیر و نیکو کاری است که در حال حاضر روز به روز بیشتر میشود و نونهالان ما که در فصل نور بدنیا آمده اند باید با نماز دل و فکر خود را نورانی و با حجاب ارزش خود را بالا ببرندو در زندگی سه هدف را بشناسند ،راه،رهبر ،راهزن.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار