بزرگ‌ترین سفره نذری حضرت رقیه(س) در میدان آیینی امام حسین(ع) گسترده می‌شود

تهران (پانا) - بزرگ‌ترین سفره نذری حضرت رقیه(س)، پنجشنبه ۱۱ مهر مصادف با ۴ صفر در میدان آیینی امام حسین(ع) برپا می‌شود.

کد مطلب: ۹۵۸۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مصطفی بیات مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۲ و رییس فرهنگ‌سرای عترت از برپایی بزرگ‌ترین سفره حضرت رقیه(س) با حضور جمع کثیری از مردم پایتخت خبر داد و گفت: این مراسم به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همکاری مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه بنت الحسین(ع) با حضور گسترده مردم شهر تهران و دختران ۳ تا ۱۰ سال، روز پنجشنبه ۱۱ مهر مصادف با ۴ صفر ۱۴۴۱ در میدان آیینی امام حسین(ع) برپا می‌شود.

وی درباره جزئیات برگزاری این برنامه گفت: این برنامه با اجرای مجید یراق‌بافان، مدیحه‌سرایی کربلایی حمید علیمی، شعرخوانی وحید قاسمی و شاعر خردسال مهدیار خراسانی و اجرای نمایش آیینی شهادت حضرت رقیه(س) برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۲ و رییس فرهنگ‌سرای عترت ضمن اشاره به اینکه اجرای این مراسم از سال ۹۲ از شهر مقدس قم آغاز و در سال‌های بعد نیز در ۳۰ نقطه از شهرها و کشورهای دیگر برگزار شده است، گفت: امسال نیز این ویژه‌برنامه با گستراندن سفره به طول ۷ هزار متر به صورت هم‌زمان در ۲۵۰ نقطه در سراسر جهان و کشورمان با نیت تعجیل در فرج حجت بن الحسن(عج) برگزار می‌شود. از جمله مراکز برگزاری این آیین می‌توان به حرم مطهر امام رضا(ع)، حرم مطهر حضرت معصومه(س)، حرم مطهر حضرت زینب(س) بین‌الحرمین کربلای معلا و مراکز اسلامی کشورهای اروپایی اشاره کرد.

مصطفی بیات در پایان گفت: در این مراسم به همه دختران ۳ تا ۱۰ سال حاضر در مراسم بسته‌های فرهنگی اهدا می‌شود و از حاضرین نیز به سبک موکب‌های اربعین پذیرایی می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند روز پنجشنبه ۱۱ مهر بعد از نماز مغرب و عشا به میدان آیینی امام حسین(ع) مراجعه کنند.

برای اطلاعات بیشتر با تلفن ۳۳۲۵۶۸۶۰ تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار