مهر عاطفه ها؛ شروعی برای مهربانی

مشهد (پانا)- مراسم جشن عاطفه های ناحیه 7 امروز در مدرسه حکیمیان با حضور رِئیس کمیته امداد ناحیه 4 ، کارشناس شبکه های مردمی استان و معاون مشارکت های ناحیه 4 برگذار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد

محمد رضا کمالی مدیر ناحیه 7 مشهد ضمن تشکر از کمک های خیرین و والدین در جشن عاطفه ها گفت: مسئله که شما دانش آموزان عزیز باید به آن توجه کنید آن است که منظور از جشن عاطفه ها محبتی است که باید شما عزیزان نسبت به همدیگر داشته باشید؛ انفاق از همین کودکی در وجودتان نهادیه شود و ایثار و از خود گذشتگی را از شهیدان این مرز و بوم بیاموزید.

وی در رابطه با امید آفرینی که یک ازعوامل مهم پیشرفت است افزود: اولین شعار محوری آموزش و پرورش امید آفرینی است، والدین گرامی بدانید امروز وظیفه همه ما این است که بتوانیم امید را به جامعه تزریق کرده و آینده ای روشن برای فرزندانمان ترسیم کنیم؛ درست است که در حال حاضر شاهد بسیاری از مشکلات هستیم اما نباید عزت و توانمدی های که توسط شهیدان نصیب کشورمان شده است را نادیده بگیریم. همچنین این را فراموش نکنیم که بزرگی هزینه نیز دارد . زیرا مسلما قدرت های جهانی نمی توانند این عزت را تحمل کنند و تمام توان شان این است که فرهنگ اسلامی این ملت را کمرنگ کنند.

وی در ادامه افزود: الگوی دانش آموزان والدین اند، اگر فرزند شما ببیند که شما از علایقتان انفاق می کنید این اتفاق زیبا در وجودش نهادینه می شود؛ سعی کنید ابتدا این حرکت را از درون خود آغاز کنید تا تاثیر خود را در فرزندانتان نیز ببینید و همچنین سعی کنید سیره زندگی شهدا را به آنها بیاموزید زیرا که آن عزیزان نمونه های بارز ایثار و فداکاری اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار