مسیب‌زاده: برنامه درس هایی از قرآن توفیقی برای خدمت گذاری است

شهرری(پانا)- مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات درسهایی از قرآن با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مسیب‌زاده: برنامه درس هایی از قرآن توفیقی  برای خدمت گذاری است

محمدرضا مسیب‌زاده مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه درس‌هایی از قرآن یکی از برنامه‌های اثر گذار است که قریب به چهل سال از پخش و تدوین آن می گذرد و از چند جایگاه توفیق خدمت گذاری در این برنامه را برای ما مهیا کرده است

او در ادامه گفت: در حوزه‌ی وزارت آموزش و پرورش فعالت‌های مختلفی را پیرامون بحث قرآن، عترت و نماز برنامه ریزی می کنیم و هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان در طرحهای مختلف شرکت می‌کنند اما برخی از این فعالیت‌ها رنگ و بو و لطف ویژه‌ای دارد که همین امر سبب شده که دو میلیون و پانصد هزار نفر در این طرح شرکت کنند و قطعا تعداد بینندگان این برنامه بیشتر از این آمار خواهد بود.

او با اشاره به هزینه‌های صرف شده گفت: این فعالیت با کمترین هزینه انجام گرفه شده است و با کمترین امکانات تکنولوژی آموزش این خدمت را رقم زده است و اگر با اخلاص استاد قرائتی، جدیت، مداومت در کار و سادگی که در ارائه نوع برنامه ایشان همراه نبود امکان پذیر نبود.

مسیب زاده ضمن اشاره به برگزاری برنامه احلی من العسل گفت: دانش‌آموزان این برنامه معنوی را در شهریور ماه اجرا کردند و این نشاندهنده آنست که هر جا که لطف خدا همراه باشد و نیت و اخلاص درست وجود داشته باشد خداوند کمک می‌کند و این صدقه جاریه را قرار می‌دهد و چنین افتخاراتی را رقم می زند.

مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: حضور پرشور جوانان و نوجوانان در جوار حرم حضرت عبدالعظیم و مرقد مطهر امام خمینی(ره) نشان دهنده انس آنان با قرآن و اهل بیت می‌باشد و تلاش دشمنان برای القای اینکه دانش‌آموزان از مطالب ارزشی دور هستند را از بین می‌برد.

مسیب زاده از برگزاری اجلاس سراسری نماز که در بیست و هشتم آذر ماه در لرستان با مدیریت حجت الاسلام قرائتی خبرداد و گفت: در این برنامه همه دستگاه‌های اجرایی کشور فعال هستند و شعار امسال، نماز و مدرسه است.

او با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص این اجلاس که فرموده بودند《فضای مدارس را به نماز خانه نوجوانان مزین کنید که این برترین تضمین آینده آنان است》 و خوشبختانه دانش‌آموزان این پیام را به خوبی درک کرده اند و به خوبی به کار می‌گیرند.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار