امیررضا دلاوری و شهرام زندی به رادیو نمایش می‌آیند

تهران (پانا) - پایان هفته ، رادیو نمایش برنامه‌های متنوعی را با حضور چهره‌های سرشناس فرهنگ و هنر به روی آنتن می‌برد .

کد مطلب: ۹۵۸۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
امیررضا دلاوری و شهرام زندی به رادیو نمایش می‌آیند

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، این هفته امیررضا دلاوری و شهرام زندی میهمانان ویژه رادیو نمایش هستند .

بر اساس این خبر ؛ مجله موسیقیایی«ماهور» به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و با اجرای مازیار عصری پنج شنبه ساعت 21:00 از رادیو نمایش پخش می‌شود ، میهمان این هفته برنامه« ماهور» ، شهرام زندی است .

برنامه «گ مثل گپ» به تهیه کنندگی زهره سربازی و با اجرای بهرام ابراهیمی با محوریت سینما پنج شنبه و جمعه ساعت 20:00 از رادیو نمایش پخش می‌شود که گفتگوی صمیمی با اهالی سینما و موسیقی دارد و این هفته امیررضا دلاوری میهمان این برنامه است.

«جادوی سیاه» به تهیه کنندگی : ریحانه یزدان دوست و با اجرای فاطمه نیرومند و امیر محمد صمصامی و به نویسندگی مهدی خانی پور، جمعه ساعت 21:00 به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

«آن سوی نمایش» به تهیه کنندگی مهدیه تقی زاده و با اجرای فرزام رنجبر ، جمعه‌ها ساعت 22:00 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

مسابقه سرگرمی و فکاهی «چهارباغ» به تهیه کنندگی مهدیه تقی زاده و با اجرای امیر زنده دلان پنج شنبه و جمعه ساعت 17:00 به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

«به وقت مسابقه» به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و با اجرای سینا نیکوکار وکارشناسی بهرام ابراهیمی و بهناز بستان دوست ، پنج شنبه و جمعه ساعت 9 صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود.

«آوا نما» به تهیه کنندگی رؤیا ولی زاده ، جمعه ساعت 11:15 به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود .

«من و صحنه» به تهیه کنندگی رؤیا ولی زاده ، چهارشنبه ساعت 22:45 از رادیو نمایش پخش می‌شود..

«روزگار تاتر» به تهیه کنندگی مهدی شیبانی زاده و کارشناسی امیرحسن ندائی و رامتین شهبازی چهارشنبه ساعت 21 به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

«زورق خیال» به تهیه کنندگی فرشاد آذر نیا و با اجرای ایوب آقاخانی جمعه ساعت 6:15 داستان‌های جذاب ایران و جهان را روایت می‌کند.

«یک نمایش ، یک تجربه» به تهیه کنندگی : محمد اسماعیل پور و اجرای مهدی طهماسبی و کارشناسی اساتید دانشگاه ، روزهای پنج شنبه و جمعه ساعت 12:30 به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

گفتنی است رادیو نمایش علاوه بر برنامه‌های متنوع در پایان هفته ، نمایش‌های گوناگون و متنوعی را نیز در ساعات مختلف به روی آنتن خواهد برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار