کودکان شهروندان شریفی هستند که می‌توانند در ساختن آینده‌ای بهتر یار و یاور ما باشند

یزد (پانا) - مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: کودکان شهروندان شریفی هستند که می‌توانند در ساختن آینده‌ای بهتر یار و یاور ما باشند اگر وضعیت زندگی و رشد و بالندگی آنان مورد توجه باشد.

کد مطلب: ۹۵۸۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
کودکان شهروندان شریفی هستند که می‌توانند در ساختن آینده‌ای بهتر یار و یاور ما باشند

"سید حسین پیغمبری" با بیان اینکه باید برای برطرف کردن مشکلات جوانان اقدام شود گفت: ما باید حوزه کودکان را برای ساخت آینده مطلوب جدی بگیریم و برای کودکان سرمایه گذاری کنیم تا به نتایج مطلوبی دست یابیم.

وی با اشاره به هفته ملی کودک (13 تا 19 مهر) افزود: برجسته سازی دوران کودکی، هم افزایی فعالیت دستگاه ها در حوزه کودک، ارتقاء آگاهی جامعه از نیازهای کودکان، ایجاد فضای باز و بانشاط، توجه به هویت ملی، مسائل زیست محیطی،آب و انرژی و رونق تولید ملی و... از اهدافی است که ما را در زمینه توجه به کودکان و متناسب با نیازهای آنها مورد خطاب قرار می دهد.

پیغمبری از تشکیل کلاس‌های کودک کارآفرین در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد خبر داد و گفت: ترم اول این کلاس‌ها به پایان رسید و پس از پایان آن، بازارچه فروش محصولات کودکان کارآفرین 4 تا 12 سال به فروش تولیدات خود مشغول شدند .

ایشان توجه بیشتر به کودکان مناطق کم برخوردار و ساکن در مناطق دورتر از مراکز شهری را یکی دیگر از رویکردهای برنامه‌های هفته کودک دانست و عنوان کرد: در حال حاضر خدمات به کودکان این نقاط تا شعاع 30 کیلومتر از طریق واحدهای سیار و بیش از 30 کیلومتر توسط کتابخانه پستی کانون پوشش داده می‌شوند .

وی در پایان از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، آموزش و پرورش استان، فرمانداری، انجمن قصه گویان سروش و صدا و سیما که با این کامنون همکاری دارند تشکر و قدردانی نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار