جشن عاطفه‌ها در مدارس بهاباد برگزار شد

بهاباد (پانا) - جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور امروز با حضور تعدادی از مسئولان و دانش‌آموزان به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه میلاد شهرستان بهاباد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه‌ها در مدارس بهاباد برگزار شد

"محمدعلی اخوان بهابادی" امام جمعه موقت بهاباد در مراسم جشن عاطفه‌ها با اشاره به اهمیت انفاق و نیکوکاری در جامعه گفت: دین اسلام سفارش زیادی به احسان و نیکوکاری دارد و ترویج این مهم در جامعه باعث ریشه کنی فقر می‌شود.

وی بابیان اینکه فرهنگ انفاق باید نهادینه شود و ملت از خودبینی بپرهیزند و با کمک به همنوع، به فکر دستگیری از مستمندان و نیازمندان باشند، افزود: احسان، نیکوکاری، انفاق و زکات از برکات خداوندی است و در اسلام سفارش زیادی به آن شده است.

امام جمعه موقت بهاباد با بیان اینکه پاداش کمک به نیازمندان از طواف کعبه نیز بیشتر است، ادامه داد: امروز دانش‌آموزان که آینده‌سازان فردا هستند باید فرهنگ « هرچه برای خود می پسندیم برای دیگران هم بپسندیم» را بیش از پیش بیاموزند.

همچنین در ادامه این مراسم مدیر آموزش و پرورش بهاباد در سخنانی بر ترویج فرهنگ انفاق و کمک به دیگران تاکید کرد و از مسئولان و خیران خواست دانش‌آموزان نیازمند را فرموش نکنند .

درادامه این مراسم رمضان باقری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بهاباد پیام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد را قرائت نمود .

هدف از برگزاری این جشن تامین نوشت افزار دانش‌آموزان نیازمند در سال تحصیلی ۹۹- ۹۸ است و برنامه‌های ویژه جشن عاطفه‌ها با شعار «با رنگ مهر، رویایی را بسازیم» انتخاب شد.

سال گذشته خیرین و مردم نوع دوست بهاباد بیش از ۳۰۰ میلیون ریال به جشن عاطفه‌ها کمک کردند و هم اکنون سه هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در ۵۳ واحد آموزشی شهرستان بهاباد مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار