مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:زیبایی احسان و نیکوکاری درجشن عاطفه‌ها این است که آنچه خود نیاز داریم به دیگران هم می‌بخشیم

اسلامشهر(پانا) - مراسم مهرعاطفه ها با حضور رییس ستاد زکات ، مدیر و معاونین کمیته امداد امام خمینی(ره) و مدیر وکارکنان اداره آموزش و پرورش اسلامشهردر دبستان شهید ایرجی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:زیبایی  احسان  و نیکوکاری درجشن عاطفه‌ها این  است که آنچه خود نیاز داریم به دیگران هم می‌بخشیم

در این برنامه حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز اظهار داشت: مهر عاطفه ها با همکاری کمیته امداد نوعی فرهنگ سازی در جهت ترویج احسان و نیکوکاری، انفاق ،گذشت و همدردی میباشد.

او در ادامه افزود: در فرهنگ دینی وملی ما تعالیم آیات کتاب الهی و سیره ائمه معصومین (ع) و از سوی دیگر ادیبان و شعرا با نمونه شعر بنی آدم اعضای یک پیکرند بر کمک به دیگران تاکید دارند وحرکت امروز دانش آموزان ما در جشن عاطفه‌ها هم ادامه همان فرهنگ دینی و ملی ما میباشد که میبایست به نسلهای آینده انتقال یابد.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر جشن عاطفه‌ها را نماد احسان و نیکوکاری برشمرد و اذعان داشت: زیبایی این احسان و نیکوکاری در در این است که آنچه خود نیاز داریم به دیگران هم میبخشیم .

او خطاب به دانش آموزان گفت: علم آموزی یک عمل پسندیده الهی است و انفاق علم هم خود یک حرکت زیبا میباشد .

بنار موارد دیگر انفاق را در جامعه را نگاه محبت آمیز و رفتار همراه با احترام نسبت به دیگران دانست که از اجر چند صد برابر نزد خداوند متعال برخوردار است.

در بخش دیگری از این برنامه حجت الاسلام تمجیدی مسئول ستاد زکات شهرستان هم در سخنانی به احسان حضرت علی (ع) در سه روز روزه به فرد مستمند پرداخت و بیان داشت : آیه هل عطا در این مورد نازل شد .

او در ادامه از ائمه اطهار (ع) بعنوان الگوهای مادر جامعه نام برد که هرچه برای خود میپسندیدند برای دیگران هم همان را میخواستند.

حجت الاسلام تمجیدی زکات علم را نشر آن برشمردو علم را نور دانست که در قلب انسانهای پاک قرار میگیرد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار