تعاونی ها بازوی توانمند برای اشتغال پایدار و رفع مشکلات اقتصادی هستند

بهاباد (پانا) - فرماندار بهاباد در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی این شهرستان با بیان اهمیت و جایگاه شرکت های تعاونی در رونق اقتصادی گفت: تعاونی ها بازویی توانمند برای اشتغال پایدار و رفع مشکلات اقتصادی و در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی مؤثر هستند.

کد مطلب: ۹۵۸۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تعاونی ها بازوی توانمند برای اشتغال پایدار و رفع مشکلات اقتصادی هستند

"محمدمهدی خانی زاده" با اشاره اصول 43 و 44 قانون اساسی که به تعاونی ها پرداخته شده است افزود: دولت در این راستا توسعه تعاونی ها را در دستور کار دارد و با پرداخت یارانه و کمک های همه جانبه انگیزه لازم را برای این کار ایجاد نموده است.

وی با تأکید بر تقویت کار گروهی و نقش تعاونی ها در این زمینه گفت: تعاونی ها می توانند با تجمیع سرمایه های خرد و کوچک و با مدیریت صحیح این سرمایه ها به ویژه در روستاها، از این ظرفیت برای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی استفاده نمود.

خانی زاده افزود: نهاده های کشاورزی به دلیل قرار گرفتن در ابتدای زنجیره تولید محصولات کشاورزی از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است و دولت برای اینکه این نهاده ها ارزان به دست کشاورزان برسد حمایت لازم را دارد.

وی به تأثیر دلالان در کاهش درآمد کشاورزان اشاره نمود و خواستار راه اندازی بورس از جمله برای زعفران و پسته شد تا کشاورزان بتوانند با بازاریابی و برند شهرستان، محصولات خود را به فروش برسانند و سودش را خودشان ببرند.

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بهاباد صبح سه شنبه 9 مهرماه 98 با حضور "محمدمهدی خانی‌زاده" فرماندار بهاباد، "یدالله جوادپور" مدیرکل تعاون روستایی استان یزد و جمعی از مسئولین و کشاورزان محل جهادکشاورزی شهرستان برگزار شد.

گفتنی است در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های "اکبر صادق‌زاده" در این اداره که به افتخار بازنشستگی نیز نائل آمده است، "حسین زینلی بهابادی" به عنوان سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان بهاباد معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار