برگزاری آیین مهرعاطفه ها درمدارس استان یزد

یزد (پانا)- مراسم نمادین جشن عاطفه ها صبح امروز در دبیرستان برازنده مقدم ناحیه 1 یزد برگزارشد .

کد مطلب: ۹۵۸۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین مهرعاطفه ها درمدارس استان یزد

همزمان با سراسر کشور مراسم مهر عاطفه ها با حضور حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه ، استاندار و سایر مسئولان استانی در دبیرستان برازنده مقدم ناحیه یک یزد برگزارشد.

استاندار یزد برگزاری این مراسم را تقویت کننده روحیه نیکوکاری و نوع دوستی در جامعه دانست وافزود : نوع دوستی و نیکوکاری از جمله ارزش هایی است که در جامعه ما همواره پاس داشته می شود .

"محمد علی طالبی" بر ضرورت ترویج این روحیه در بین نوجوانان وجوانان تاکید کرد و گفت : برگزاری این گونه برنامه ها به اشاعه و ترویج نیکوکاری درجامعه کمک می کند.

"طالبی" به فطری بودن روحیه نیکوکاری در انسانها اشاره کرد و گفت : باید زمینه ای فراهم کنیم که این ظرفیت بالقوه در جامعه به فعلیت برسد.

ایشان با قدردانی ازآموزش وپرورش ، کمیته امداد وسایر دستگاههایی که زمینه را فراهم می کنند تا جوانان برای کمک به نیازمندان نقش آفرینی کنند قدردانی کرد و گفت : باید فضائی فراهم کنیم تا اقشار مختلف جامعه دراموری که نیاز و ضرورت امروز جامعه همراهی ، همدلی و مشارکت داشته باشند.

درابتدای این نشت معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد نیز از برگزاری مهر عاطفه ها در تمامی مدارس استان خبرداد و افزود : این آیین با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و خدمت به همنوع در تمامی مدارس استان برگزار می شود .

"علی سرداری اردکانی " ازاستمرار و تداوم برنامه های نیکوکاران در طول سال تحصیلی خیرداد و گفت : سازمان دانش آموزی استان در راستای کمک به اجتماعی کردن دانش آموزان تشکلی از دانش آموزان را در قالب موسسه حمایت از دانش آموزان نیازمند "محاد" ایجادکرده است .

سرداری افزود : دانش آموزان محاد با جذب کمک های مردمی در دو ساله اخیر اقدامات خوبی را برای کمک به دانش اموزان نیازمند انجام داده اند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار