هدف از جشن عاطفه‌ها آشنایی دانش آموزان به کمک کردن و تربیت عاطفی است

نطنز(پانا) - مراسم جشن عاطفه ها همزمان با سراسر استان اصفهان در کلیه مدارس شهرستان نطنز و به صورت نمادین با حضور امام جمعه ، معاون فرمانداری و جمعی ازروسای دستگاه های اجرایی در دبستان شهیدان تقی زاده برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۵۸۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف از جشن عاطفه‌ها  آشنایی دانش آموزان به کمک کردن و تربیت عاطفی است

مراسم جشن عاطفه ها همزمان با سراسر استان اصفهان در کلیه مدارس شهرستان نطنز و به صورت نمادین با حضور امام جمعه ، معاون فرمانداری و جمعی از روسای دستگاه های اجرایی در دبستان شهیدان تقی زاده برگزار گردید.
امام جمعه شهر نطنز در آئین جشن عاطفه ها در مدرسه ابتدایی شهیدان تقی زاده گفت:جشن عاطفه ها از برنامه های مهم فرهنگی است که باعث ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و برطرف ساختن احتیاجات هموطنان و اشاعه این فرهنگ بین دانش آموزان و آحاد مردم جامعه می شود.
وی هدف از جشن عاطفه ها را آشنایی دانش آموزان به کمک کردن و تربیت عاطفی دانست و گفت: ما باید در نیکی ،احسان ،کمک به محرومان و هم نوعان از مولای متقیان علی (ع) الگو بگیریم که همواره به صورت آشکار و پنهان و حتی حین رکوع در نماز به مستمندان و محرومان کمک می کرد .
در ادامه چاوش پور مدیر آموزش و پرورش ضمن تقدیر و تشکر از حضور امام جمعه، معاون فرماندار و روسای ادارت گفت جشن عاطفه‌ها مراسمی برای ترویج سنت انفاق در جامعه و گسترش حس نوع دوستی بوده و یکی از سنت‌های حسنه در دین مبین اسلام است.
وی با بیان اینکه مهر، ماه آغاز تحصیل نیست بلکه ماه ترویج و تبیین فرهنگ مهر و محبت است، خاطرنشان کرد: در این ماه دانش آموزان میهن اسلامی ما به واقع باردیگر مهربانی ومحبت را سرفصل آغازفعالیت های خود قرار می دهند.
در این مراسم دانش آموزان با اجرای دکلمه ،سرود و تقدیم هدایای خودروز عاطفه ها راگرامی داشتند .
در پایان مراسم ایستگاه سلامت ، نقاشی همگانی و همچنین تغذیه سالم بین همکاران و دانش آموزان توزیع گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار