جشن مهر عاطفه ها در مدارس آذربایجان شرقی برگزار شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان خبر داد: توزیع 340 هزار پاکت جشن عاطفه ها در مدارس آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از توزیع 340 هزار پاکت در مدارس استان به منظور شرکت دانش آموزان در مراسم جشن مهر عاطفه ها خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۸۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان خبر داد: توزیع 340 هزار پاکت جشن عاطفه ها در مدارس آذربایجان شرقی

جعفر پاشایی در مراسم جشن مهر عاطفه ها در سالن ورزشی کوثر ناحیه 5 تبریز با اشاره به این که جشن مهر عاطفه ها برنامه ای مشترک بین کمیته امداد و آموزش و پرورش است، گفت: ۳۴۰ هزار پاکت بین دانش آموزان سراسر استان توزیع شده است و دانش آموزان امروز به طور همزمان در این جشن شرکت می کنند.

وی افزود: امسال همزمان با آغاز سال تحصیلی "مرکز نیکوکاری تربیت" ۲هزار و ۲۰۰ بسته آموزشی شامل کیف و لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع کرده است.

پاشایی گفت: هدف از برگزاری جشن مهر عاطفه ها در مدارس این است که هیچ دانش آموزی به خاطر مشکلات مالی از تحصیل بازنماند.

وی در ادامه بیان کرد: از تمام امکانات درون سازمانی و برون سازمانی برای ارتقای کیفیت آموزشی ، و ایجاد فضای مناسب در مدارس برای دانش آموزان نواحی و مناطق استان استفاده خواهیم کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان نیز در ادامه مراسم گفت: حضور در مدرسه تداعی گر خاطرات خوش گذشته بوده و دانش آموزان رحمت خانه ها هستند و ضریب مهربانی را ارتقا می دهند .

محمد کلامی افزود: ترویج فرهنگ نوع دوستی و کمک به دیگران و کار خای خوب در جامعه بایستی از مدرسه شروع شود.


تقویت حس نوع دوستی در مدارس

فرماندار تبریز در ادامه مراسم گفت: آموزش تقویت فرهنگ مسئولیت های اجتماعی نسبت به هم نوعان توسط آموزش و پرورش انجام می شود.

بهروز مهدوی افزود: عشق و وفاداری و نوع دوستی جزو بهترین واژه ها در جهان است. ما باید نسبت به هم نوعان خود احساس مسئولیت داشته باشیم.

جشن عاطفه ها برای بهره مندی دانش آموزان نیازمند است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ تبریز نیز در ادامه برنامه ضمن دعوت از عموم مردم جهت شرکت در مهر عاطفه ها گفت: جشن عاطفه ها برای بهره مندی دانش آموزان نیازمند است. احسان و نیکو کاری نه تنها از مال انسان نمی کاهد بلکه آن را زیاد می کند.

زینب علمدار سرند افزود: اندازه و مقدار احسان مهم نیست بلکه فقط بجا بودن آن مهم است. مهم ترین رکن احسان و نیکو کاری رضای خداوند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار