جشن عاطفه ها در منطقه 6تهران

تهران (پانا) - جشن عاطفه ها در مدرسه یاس نبی منطقه6 باحضور جوادنظریان، مدیر آموزش و پرورش منطقه6 و عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران و ذبیحی، رییس کمیته امداد خمینی(ره) در منطقه6 و کریمی، معاون فرهنگی و پرورشی منطقه6 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه ها در منطقه 6تهران

کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی منطقه6 ضمن خیر مقدم جهت حضور مهمانان گفت: کارهای بزرگ با فکرهای بزرگ شروع می شود. امروز کمک شما در جشن عاطفه ها ادامه همان فکر بزرگ است.
وی افزود: ما در ماه امام حسین (ع) هستیم و ایشان می فرمایند نیاز مردم به شما لطف خداست، مبادا از این لطف خسته شوید. امیدوارم همیشه دست تان بخیر باشد و این جشن ها مقدمه ای باشد تا شما بخشش را تمرین کنید.
همچنین ذبیحی، رییس کمیته امداد خمینی در منطقه 6و7 گفت: جشن عاطفه ها در دو بخش برگزار شد. یکی در نیمه شهریور در مصلی و امروز و اوایل مهرماه در مدارس تهران برگزار شد. کمیته امداد سعی می کند انواع کمک ها را به نیازمندان داشته باشد.
وی گفت: دست هایی که برای کمک هستند از دست هایی که برای دعا بلند می شود مقدس ترند. این کمک های جمع شده در مدارس ابتدا به نیازمندان همان مدرسه می رسد و مابقی به نیازمندان جنوب تهران کمک می شود و اگر اشباع شد برای کمک به شهرستان ها ارسال می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار