سی‌وچهارمین دوره تور بین ‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان افتتاح شد

راستگو: یکی از بزرگ‌ترین پیام‌های تور بین ‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان وجود امنیت در کشور است

تبریز (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار استان آذربایجان‌شرقی گفت: یکی از بزرگ‌ترین پیام‌های این تور نشان دهنده وجود امنیتی است که در هیچ یک از کشورهای همسایه وجود ندارد.

کد مطلب: ۹۵۸۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
راستگو:  یکی از بزرگ‌ترین پیام‌های تور بین ‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان وجود امنیت در کشور است

علیار راستگو در مراسم افتتاحیه سی‌و چهارمین دوره تور بین ‌المللی دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان در محل عمارت پارک ائلگولی تبریز بیان کرد: تبریز همیشه شهر اولین‌ها بوده و همه اولین‌های کشور در این شهر رخ داده است.

وی ادامه داد: این تورنمنت بهانه‌ای است تا ما بتوانیم توانایی‌ها و زیبایی‌های استان‌هایمان را برای جهان به نمایش بگذاریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار استان آذربایجان‌شرقی گفت: در این تورنمنت همه ورزشکاران با فرهنگ مردم ایران و زیبایی‌های منطقه آذربایجان آشنا می‌شوند و مطمئنا سازمانهای مردم نهاد از این عزیزان استقبال بسیار زیبایی می‌کنند.

راستگو تاکید کرد: یکی از بزرگ‌ترین پیام‌های این تور نشان دهنده وجود امنیتی است که در هیچ یک از کشورهای همسایه وجود ندارد.

وی بیان کرد: من به عنوان یک مسئول دولتی، از بابت کمبودهای احتمالی در بحث میزبانی، صمیمانه از همه تیمهای حاضر دلجویی می کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار استان آذربایجان‌شرقیدر پایان گفت: تشکر ویژه‌ای از مدیر کل ورزش و جوانان استان و تمامی همکارانش، فرمانداران استان‌ها، نیروی انتظامی، نیروهای امدادی و خدماتی و صدا و سیمای استان که تمامی مراحل تور را به صورت زنده پخش می‌کنند دارم که در برگزاری این تور بسیار زحمت کشیدند.

تبریز میزبان بسیار خوب برای تمامی تورنمنت های بین‌المللی

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، در این مراسم بیان کرد: بسیار خوشحالیم که توانستیم پایدارترین رویداد ورزشی کشور را زنده نگهداریم و روز به روز آن را ارتقا دهیم.

ایوب بهتاج افزود: همیشه تبریز میزبان بسیار خوبی برای تمامی تورنمنتهای بین‌المللی بوده و مطمئنا امسال نیز بسیار خوب می‌تواند میزبانی کند.

وی در پایان بیان کرد: امسال می‌خواهیم در راستای نشان دادن امنیت و صلاح دوستی ایران و در راستای ارتقای گردشگری بسیار مفید باشیم.

در پایان همه تیم‌ها روی سن رفته و معرفی شدند و اسامی رکابزنان تمامی تیم‌ها اعلام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار