افتتاح 2 آموزشگاه در روستاهای استان خوزستان با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش صبح امروز در آیین افتتاحیه آموزشگاه ۴ کلاسه ابوایوب انصاری در روستای امامزاده سید شریف شهرستان حمیدیه و آموزشگاه ۴ کلاسه جابربن عبدالله انصاری روستای سید آمر استان خوزستان حضور یافت.

کد مطلب: ۹۵۸۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 2 آموزشگاه در روستاهای استان خوزستان با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، صبح امروز چهارشنبه ۱۰ مهرماه ۹۸ مجتبی زینی‌وند، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش به اتفاق مهدی رفیعی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در آیین افتتاحیه آموزشگاه ۴ کلاسه ابوایوب انصاری که از سوی موسسه راه ایمان وابسته به دفتر آیت‌الله سیستانی ساخته شده است، شرکت کردند. این آموزشگاه با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۱ هزار و ۴۰۰ مترمربع در روستای امامزاده سیدشریف بخش گمبوعه بزرگ شهرستان حمیدیه ساخته شده است.

همچنین در ادامه با حضور مجتبی زینی‌وند، معاون وزیر آموزش و پرورش، حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان و رفیعی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان آموزشگاه ۴ کلاسه جابربن عبدالله انصاری روستای سید آمر افتتاح شد. این آموزشگاه با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال از سوی خیرین موسسه راه ایمان وابسته به دفتر آیت‌الله العظمی سیستانی و در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار