رئیس قوه قضاییه فردا به استان هرمزگان می‌رود

تهران (پانا) - مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه گفت رئیس قوه قضاییه به همراه یک هیأت عالی قضایی برای بررسی آخرین مسائل قضایی و حقوقی استان هرمزگان روز پنجشنبه یازدهم مهرماه به بندرعباس سفر می‌کند.

کد مطلب: ۹۵۸۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس قوه قضاییه فردا به استان هرمزگان می‌رود

به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، محمدرضا شهریاری اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی در ادامه سلسله سفرهای استانی خود روز پنج‌شنبه یازدهم مهر ماه به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی برای بررسی آخرین مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان هرمزگان و دیدار با قضات وکارکنان دستگاه قضایی این استان به بندر عباس سفر می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه گفت: تیم‌های کارشناسی و ارزیابی از چند روز پیش برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در استان حضور یافته‌اند و معاونان قوه قضاییه نیز با عزیمت به شهرستان‌ها، با بررسی آخرین وضع قضایی مناطق مختلف استان هرمزگان، گزارش آن را به رئیس قوه قضاییه تقدیم می‌کنند.

شهریاری دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده شهدا، ایثارگران، روحانیون و اقشار مختلف مردم را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد و افزود: حضور در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شورای اداری استان نیز در دستور کار قرار دارد و در پایان، رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای قضایی استان هرمزگان شرکت کرده و مسائل قضایی این استان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار