متروی ورامین تغییر ماهیت داد

ورامین (پانا) - رئیس شورای شهر ورامین گفت: طبق اطلاعاتی که به دست ما رسیده ، تا دهه مبارک فجر98 پروژه قطار حومه ای ورامین راه اندازی خواهد شد.

کد مطلب: ۹۵۸۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
متروی ورامین تغییر ماهیت داد

حسن فرجی رئیس شورای شهر ورامین دراین رابطه اظهار داشت: ماهیت پروژه متروتغییر پیدا کرده و از مترو به قطار حومه‌ای تبدیل شده و پیمانکار نیز در این قالب در حال فعالیت می باشد و درحال حاضر نیز در حال تکمیل کردن این پروژه است.

او در ادامه بابیان اینکه این پروژه در اختیار راه آهن جمهوری اسلامی بوده و شهرداری هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد، گفت: طی روزهای گذشته جلسه‌ای مربوط به همین پروژه در محل فرمانداری ورامین تشکیل شده و مجریان ساخت و تکمیل پروژه مورد نظر قول داده‌اند که هر چه سریعتر این پروژه را به اتمام برسانند.

رئیس شورای شهر ورامین تصریح کرد:طبق اطلاعاتی که به دست ما رسیده، تا دهه مبارک فجر98 این پروژه راه اندازی خواهد شد وپیش از این نیز اعلام شده بود که این خط به عنوان خط سراسری است و زمانی که قطار سریع السیر قصد حرکت در مسیر را دارد، قطارهای محلی باید توقف کرده تا قطار سریع السیر به مسیر خود ادامه دهد ولی در آینده باید دید که پیگیری مسئولین در این خصوص به چه شکل خواهد بود و اینکه آیا مسئولین می توانند جلوی حرکت قطار سریع السیر در این مسیر را بگیرند یا خیر.

فرجی در خصوص زمان سرویس دهی این قطار به شهروندان منطقه ورامین نیز اذعان داشت: پیش از این اعلام شده بود که فقط در دو نوبت سرویس دهی انجام خواهد شد که با پیگیری مسئولین امر این تعداد افزایش پیدا کرده ولی باز هم باید در اجرا ببینیم وضعیت به چه شکلی پیش خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار