امور تربیتی برای ارتقای جایگاه انقلاب اسلامی شکل گرفته است

نطنز (پانا) - اولین جلسه هم اندیشی مربیان پرورشی کانون شهید مطهری با حضور طباطبایی نژاد معاون پرورشی و تربیت بدنی ، شوکتی کارشناس فرهنگی و هنری در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۵۷۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
امور تربیتی برای ارتقای جایگاه انقلاب اسلامی شکل گرفته است

اولین جلسه هم اندیشی مربیان پرورشی کانون شهید مطهری با حضور طباطبایی نژاد معاون پرورشی و تربیت بدنی ، شوکتی کارشناس فرهنگی و هنری در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار گردید.

دراین جلسه طباطبایی نژاد ضمن تبریک سال جدید به مربیان گفت وظیفه اصلی مربیان پرورشی شرکت فعال دانش آموزان در عرصه های مختلف اجتماعی است .

معاون پرورشی و تربیت بدنی خاطر نشان نمود امور تربیتی برای ارتقای جایگاه انقلاب اسلامی شکل گرفت و افرادی آنرا شکل دادند که دارای تفکر عمیق انقلابی بودند.

وی با تاکید بر نقش و جایگاه نماز در تمامی برنامه ها و مراسمات پیش بینی شده، گفت: برای مقابله با آسیب های کنونی باید به سمت پرورشی روی بیاوریم و استعدادها را به طور کامل شناسایی و هدایت کنیم.

در ادامه شوکتی کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گفت مربیان پرورشی در مدارس وظیفه های مختلفی را در تربیت بعد اخلاقی و روانی و اجتماعی دانش آموزان بر عهده دارند و دانش آموزان از رفتارهای مربیان الگو برداری می کنند.

وی افزود دانش آموزان ما به دیدن و شنیده شدن بسیار نیاز دارند و بسیاری از آسیب ها به این دلیل است که گاها دانش آموزان شنیده نشده اند.

شوکتی خاطر نشان نمود اگر مربی بخواهد تمام استعدادهای وجودی انسان ها را به حرکت درآورد باید کرامت نفس او را زنده کند و این موضوعی است که در اسلام و در قرآن به آن تاکید ویژه شده است.

دراین جلسه برنامه های سال جدید که در حوزه پرورشی می بایست برگزار گردد بیان و درباره آن بحث و تبادل نظر گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار