انتخابات انجمن اولیا ومربیان در مدارس ابرکوه برگزارشد.

ابرکوه (پانا) -درمراسم نمادینی که به مناسبت هفته پیوند اولیاء و مربیان در آموزشگاه متوسطه دور اول الزهرا(س) برگزارشد جمعی ازاولیای دانش آموزان ، دبیران واعضای انجمن سال گذشته این مدرسه حضورداشتند.

کد مطلب: ۹۵۷۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات انجمن اولیا ومربیان در مدارس ابرکوه برگزارشد.

دراین آیین معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ابرکوه با گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: انجمن اولیا و مربیان از ارکان هرمدرسه به حساب می آید .

شکیبا از فعالیت های اعضای انجمن سال گذشته این مدرسه قدردانی کرد و گفت : در ارزیابی سال '98-97 انجمن اولیا و مربیان دبیرستان الزهرا (س) به عنوان برگزیده کشوری انتخاب شده است.

وی درادامه با برشمردن شرح وظایف انجمن اولیا و مربیان و نقش آن در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت از اولیا خواست با مشارکت درانجمن مدرسه با مسئولان مدرسه همکاری کنند.

سپس مدیر آموزشگاه گزارشی از فعالیت انجمن در سال گذشته را ارائه کرد و گفت : اعضای انجمن سال قبل ارتباط تنگاتنگ و موثری با مربیان مدرسه داشته اند .

معمارزاده با بیان اینکه کادر آموزشی مدرسه از همه ظرفیت ها برای آموزش بهتر دانش آموزان استفاده می کنند افزود: تحقق اهداف سند تحول بنیادین و تعلیم و تربیت بدون همکاری اولیاء امکان پذیر نیست.

در پایان انتخابات انجمن اولیاء و مربیان در سال تحصیلی جدید برگزار واعضای انجمن انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار