در فازهای ۴ و ۵ و ۶

۵ هزار واحد مسکن مهر پرند تکمیل شده و آماده افتتاح است

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از تکمیل و آماده افتتاح شدن ۵ هزار واحد مسکن مهر در فازهای چهار، پنج و شش این شهر خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۷۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
۵ هزار واحد مسکن مهر پرند تکمیل شده و آماده افتتاح است

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و محسن وطن‌خواهی مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید با حضور در شهر جدید پرند از پروژه‌های در حال ساخت مسکن مهر این شهر، شامل پروژه‌های مسکونی، بوستان‌های شهری، مدارس، ایستگاه آتش‌نشانی فاز چهار و سایر پروژه‌های روبنایی بازدید کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی، سپس با حضور در شرکت عمران شهر جدید پرند، ضمن استماع گزارش اقدامات صورت‌گرفته، دستورات لازم در خصوص سرعت بخشیدن به روند ساخت و تکمیل واحدهای مسکن مهر پرند را صادر و بر تسریع در تکمیل پروژه‌های در حال ساخت تاکید کرد.

محسن وطن‌خواهی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند نیز در بخشی از این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده از تکمیل و آماده افتتاح بودن پنج هزار واحد مسکن مهر در فازهای چهار، پنج و شش این شهر خبر داد.

وی گفت: روند واگذاری این واحدها به متقاضیان به زودی آغاز می‌شود.

در این جلسه همچنین مقرر شد به‌منظور تسهیل و افزایش فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر، زیرساخت‌های واحدهای مسکونی به‌سرعت تکمیل شود.

در بخش دیگری از این نشست سهم آورده متقاضیان، تسهیلات بانکی و اعتبارات داخلی برای تکمیل باقی‌مانده واحدهای مسکن مهر پرند مشخص شد.

تعیین تکلیف پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر، تعیین تکلیف و بررسی نحوه صدور پروانه‌های ساخت و بررسی وضعیت فروش عرصه واحدهای مسکن مهر از دیگر موارد مطرح‌شده در این نشست بود که به تفصیل مورد بحث قرار گرفت.

پرند، شهری تازه تاسیس در شهرستان رباط کریم در ۳۳ کیلومتری جنوب غربی شهر تهران و در مسیر آزاد راه تهران - ساوه واقع شده است.

افق جمعیت پرند ۴۸۳ هزار نفر است که هم اکنون بر اساس برآوردهای غیر رسمی در حدود ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار نفر در این شهر ساکن شده‌اند.

گفته می شود سرعت رشد جمعیت در پرند ۲۵ درصد است که حدود ۲۰ برابر میانگین رشد جمعیت سایر شهرهای کشور محسوب می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار