با مشارکت شرکت نفت مناطق مرکزی ایران:

هشت طرح فرهنگی و آموزشی با اعتباری بالغ بر 213 میلیارد ریال در شهرستان سرخس ساخته خواهد شد

مشهد(پانا)- با انعقاد تفاهمنامه فی مابین شرکت ملی نفت ایران و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی، هشت طرح فرهنگی و آموزشی در شهرستان سرخس ساخته خواهد شد.

کد مطلب: ۹۵۷۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
هشت طرح فرهنگی و آموزشی با اعتباری بالغ بر 213 میلیارد ریال در شهرستان سرخس ساخته خواهد شد

قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان در خصوص این تفاهمنامه گفت: در جلسه ای که با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برگزار شد این شرکت در قالب مسئولیت های اجتماعی و با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، اقدام به ساخت هشت طرح فرهنگی و آموزشی در شهرستان سرخس با اعتباری بالغ بر 213 میلیارد ریال خواهد نمود.

وی با بیان اینکه این پروژه ها تا مهرماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید تصریح کرد: اجرا و ساخت این مراکز آموزشی حدود یک سال به طول خواهد انجامید و با بهره برداری از آن ها سرانه آموزشی شهرستان سرخس که در حال حاضر به ازای هر دانش آموز حدود 2/4 مترمربع و کمتر از میانگین سرانه کشوری و استانی است، حدود 20 درصد افزایش خواهد یافت.

در ادامه این جلسه مهندس رامین همتی مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در خصوص این پروژه ها گفت: این هشت طرح آموزشی با زیربنایی بالغ بر هفت هزار مترمربع و در قالب 36 کلاس درس ساخته خواهد شد.

وی در ادامه افزود: با اجرای این طرح فرهنگی و آموزشی گام بلندی در راستای محرومیت زدایی از شهرستان سرخس برداشته خواهد شد.

همچنین جاسم حسین پور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی با تشریح مشخصات این پروژه ها عنوان کرد: ساخت هشت پروژه فرهنگی و آموزشی در قالب 36 کلاس درس، یک مهد کودک و یک سالن آمفی تئاتر در شهرستان سرخس تعریف شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار