اقامه نماز جماعت ظرفیت فرهنگی مهمی در کشور به شمار می‌رود

نطنز (پانا) - سید محسن طباطبایی نژاد معاون پرورشی و تربیت بدنی از حضور 25 روحانی در مدارس شهر نطنز جهت اقامه نماز جماعت خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۷۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
اقامه نماز جماعت ظرفیت فرهنگی مهمی در کشور به شمار می‌رود

سید محسن طباطبایی نژاد معاون پرورشی و تربیت بدنی از حضور 25 روحانی در مدارس شهر نطنز جهت اقامه نماز جماعت خبر داد و افزود با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در پیامی به اجلاس نماز فرمودند آموزش و پرورش میتواند در این عرصه از اثرگذارترین‌ها باشد ،مدارس را مزین کنید به نمازخوانی نوجوانان؛ این برترین تضمین برای سلامتی آینده‌ی جامعه است گفت وظیفه اصلی آموزش و پرورش تربیت نسلی انقلابی و بایمان در عرصه های مختلف است و این امر مسئولیت معاونین و مربیان پرورشی و همکاران را دو چندان می نماید.
وی خاطر نشان نمود با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نطنز 25 روحانی جهت برپایی نماز جماعت در مدارس ساماندهی گردیدند.
وی درباره نقش تربیتی حضور ائمه جماعات در مدارس عنوان کرد: اقامه نماز جماعت ظرفیت فرهنگی مهمی در کشور به شمار می‌رود و نقش تربیتی مهمی برای فرزندان‌مان دارد، چرا که دانش آموزان علاوه بر اقامه نماز، از رفتار و منش ائمه جماعات نیز الگو می‌گیرند.
طباطبایی نژاد افزود: ائمه جماعات نیز با شناخت کامل فضای آموزش و پرورش به عنوان یک الگوی زمینی و دست یافتنی برای دانش آموزان به شمار خواهند رفت، چرا که پیامبران و انبیای الهی نیز از میان انسان‌های روی زمین انتخاب شدند تا بشر نیز آنها را الگوی زمینی خود بداند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی در پایان خاطر نشان نمود که هر ساله برای ائمه جماعات در مدارس حق القدم تعلق می گیرد که ان شالله امسال هم بتوانیم به نحوی زحمات این عزیران را جبران نماییم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار