افتتاح طرح یاوران نماز در مدارس ناحیه یک ری

شهرری (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: طرح یاوران نماز با هدف انتخاب افراد برای ترویج و توسعه احکام نماز و اجرای عملی برای دعوت به اقامه نماز است.

کد مطلب: ۹۵۷۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح طرح یاوران نماز در مدارس ناحیه یک ری

رحمت اله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری دراین رابطه اظهار داشت:طرح یاوران نماز برای تبلیغ و آشنایی دانش‌آموزان با نماز برگزار می‌شود و مبلغان با حضور در محافل مختلف تلاش می‌کنند تا رسالت معنوی خود را در امر ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز ایفا کنند.

او در ادامه افزود: در این طرح از خود دانش‌آموزان به عنوان بازوهای اجرایی اقامه نماز در زمینه‌هایی از جمله،دعوت به نماز، آماده سازی فضای اقامه نماز، برگزاری نماز،برگزاری مسابقات و سایر رویدادها با عنوان یاوران نماز استفاده می‌شود.

قاسمی‌پور تصریح کرد: ایجاد زیر ساخت سلامت معنوی در بین دانش‌آموزان از مهمترین اهداف این طرح می باشد تا در آینده شاهد نسل آشنا با معنویات و عمل به این فرایض باشیم.

طرح یاوران نماز در مدرسه دخترانه مهدیه با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری، کارشناس مسئول قرآن ،عترت و‌نماز و دانش آموزان برگزار شد و از دانش آموزان فعال تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار