برای اولین بار در کشور؛ طرح جامع گردشگری الکترونیک توسط استان فارس راه‌اندازی می‌شود

شیراز (پانا) - مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس در کارگاه آموزشی گردشگری الکترونیک، از مطالعه طرح جامع گردشگری استان خبر داد و گفت: این طرح برای اولین بار در کشور توسط استان فارس تا دو سال دیگر اجرایی می‌شود.

کد مطلب: ۹۵۷۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برای اولین بار در کشور؛ طرح جامع گردشگری الکترونیک توسط استان فارس راه‌اندازی می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، روح اله روانشاد در کارگاه آموزشی که به مناسبت هفته گردشگری و با حضور اساتید فعالان و دانشجویان این حوزه برگزار شد، اظهار داشت: مسلما استفاده از طرح های الکترونیک و آشنایی با روش‌های فروش کسب و کارهای گردشگری و صنایع دستی نقش به سزایی در ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و رونق این حوزه‌ها خواهد داشت.

وی ادامه داد: طرح ایجاد زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در حوزه گردشگری الکترونیک برای اولین بار در کشور توسط استان فارس در دست بررسی و تهیه است که در آن آمار و اطلاعات کامل مورد نیاز در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و بسته‌های سفر در اختیار گردشگران و شهروندان قرار می‌گیرد.

مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس در بخش دیگر به بررسی موانع فروش محصولات صنایع دستی اشاره و تصریح کرد: عدم بسته‌بندی مناسب محصولات، عدم آشنایی با بازارهای هدف و سلایق مشتریان، نبودن نام و نشان تجاری و کاربردی نبودن محصولات صنایع دستی از مهمترین موانع فروش این آثار است.

بنابراین گزارش روانشاد در خصوص چگونگی شناخت مشتریان، بازارهای هدف، آشنایی با تکنیک‌های رفتاری و فروش و همچنین آشنایی با فرهنگ و رفتار اقوام و ملل مختلف برای ایجاد بازار پایدار نیز به ارائه مطالب پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار