معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره منطقه آب پخش خبر داد:

جلسه هماهنگی معاونین و مربیان پرورشی مدارس برگزار شد

آب پخش،بوشهر(پانا)_ جلسه هماهنگی معاونین و مربیان پرورشی مدارس منطقه آب پخش با حضور معاون پرورشی وتربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۷۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی معاونین و مربیان پرورشی مدارس برگزار شد

در این نشست معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه گفت: تعلیم آموزه های دینی به دانش آموزان به گونه ای که مبتنی بر ویژگیهای جسمی و رشدی باشد و نیاز روحی و روانی آنها را تامین نماید ضروری است

علی صمصامی افزود: رسالت ما در این برهه از زمان ایجاب می کند تا نسلی بالنده؛ خلاق و پویا تحویل جامعه دهیم چون کودکان و نوجوانان آینه تمام نما و عملی رفتارهای ما هستند.

وی اظهار داشت : رفتارها و عملکرد ما همیشه مدنظر کودکان و نوجوانان می باشد و آنها ما را سرمشق و الگو قرا می دهند بنابراین تا می توانیم باید عامل به عمل باشیم.

صمصامی با بیان اینکه : هدف از این جلسه ارزیابی فعالیت های انجام شده حوزه پرورشی در سال تحصیلی 98-97 می باشد گفت: باید ضعف های مربوط به این حوزه در برگزاری فعالیتها و برنامه های پرورشی را بر طرف نماییم .

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه آبپخش گفت: یکی از نقاط مثبت مربیان و معاونین پرورشی را تجلیل و تشویق از دانش آموزان به شرکت در مسابقات فرهنگی ، هنری و قرآنی درمدارس دانست.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش با اشاره به ویژگی های یک مدرسه خوب خاطر نشان نمود: مدرسه خوب مدرسه ای است که کتاب خوان بیشتر و نماز خوان بیشتری داشته باشدعلی صمصامی در ادامه سخنان خود اظهارداشت: لحظه لحظه بچه های ما در معرض خطرند و باید برای مصونیت آن ها از خطرات آسیب های اجتماعی، اعتیاد و... برنامه ریزی نمود، باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که دانش آموزان هم خوب درس بخوانند و هم با اخلاق باشند، نماز اول وقت، بازی و درس خواندن از توصیه های امام به فرزندان خود بود، اگرچه بستر آسیب های اجتماعی وجود دارد بستر تربیت صحیح نیز وجود دارد، قبل از صلاحیت های حرفه ای باید انگیزه کار تربیتی داشت.

کارشناس قرآن ، عترت و نماز، فهم و تبلیغ دین و اجرای دستورات دین را از وظایف اصلی معاونان و مربیان پرورشی عنوان نمودند و اظهار داشتند: برای فهم دین باید اهل مطالعه بود تا بتوان به شبهات دینی دانش آموزان پاسخ داد.

خانم دهقان در ادامه، حاضران در جلسه را به تعامل با مراکز علمی و آموزشی، ارتباط با علما و زهاد و تلاش در جهت ایجاد نشاط معنوی در دانش آموزان سفارش نمود

گفتنی است که طرح هماهنگی معاونان و مربیان پرورشی مدارس منطقه با هدف توانمند سازی، آگاهی بخشی و تقویت انگیزه نیروهای پرورشی و ارتقای مهارت های حرفه ای آنان، افزایش توانایی‌های علمی، تخصصی و حرفه‌ای معاونین و مربیان پرورشی و افزایش اثر بخشی برنامه ها و فعالیتهای تربیتی و فرهنگی از ابتدای مهرماه به صورت ماهیانه اجرا می‌گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار