تبریک دانش آموزان دبستان دخترانه تزکیه:

به مناسبت روز آتش نشان و ایمنی با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش در مدرسه صورت گرفت

آب پخش،بوشهر(پانا)_هفتم مهرماه به نام روز آتش نشانی وایمنی نامگذاری شده است. در واقع این روز بهانه ای است تا به گرامیداشت انسان هایی بپردازیم که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش ما می گذرند تا بتوانیم درامنیت زندگی کنیم

کد مطلب: ۹۵۷۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
به مناسبت روز آتش نشان و ایمنی با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش در مدرسه صورت گرفت

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش: با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش، مدیر دبستان تزکیه، آموزگاران مدرسه و دانش آموزان دبستان دخترانه تزکیه به منظور بالا بردن دانسته های دانش آموزان دررابطه با امور اولیه و لازم آتش نشانی و ایمنی ، ازآتش نشان شهر آب پخش دعوت به عمل آمد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش اظهار داشت: هفتم مهرماه به نام روز آتش نشانی وایمنی نامگذاری شده است. در واقع این روز بهانه ای است تا به گرامیداشت انسان هایی بپردازیم که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش ما می گذرند تا بتوانیم درامنیت زندگی کنیم

اکرم پاپری عنوان داشت: اینکه بدون هیچ ترس و واهمه ای به عنوان فرشتگان نجات به دل حادثه می روند تا جان انسانی را نجات دهند جای تقدیر و تشکر دارد اما متاسفانه در بعضی از موارد ما شاهد هستیم که برای نجات جان انسانها ، جان آنها به خطر می افتد .

پاپری بیان داشت: اینها همان افرادی هستند که شبانه روز در گرما و سرما مشغول خدمت می باشند و ایمنی را مصونیت در برابر آسیب های ناشی از حوادث،اعم از طبیعی و غیرطبیعی معنا کرده اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره به پاس زحمات شبانه روزی این بزرگمردان به رسم یادبود هدایایی را تقدیم آتش نشانان شهر آب پخش کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار