برگزاری نشست هم‌اندیشی برنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - اولین نشست هم‌اندیشی برنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با حضور و بهره گیری از نظرات اعضای هیأت علمی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۷۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هم‌اندیشی برنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی  واحد اسلامشهر

در این نشست که با محوریت حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی مرتبط برگزار شد،معصومه سهرابی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، با بیان پیشینه‌ای از چگونگی انتخاب واحد اسلامشهر به عنوان عضوی از راهبران برنامه‌های علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، در خصوص فرآیند راه‌اندازی و ثبت‌نام در سامانه پایش آزاد (پژوهش اثربخش یکپارچه شبکه‌ای) مواردی را بیان داشت.

او در ادامه با تاکید بر یکپارچگی سامانه‌های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای سال تحصیلی 99-98 خاطرنشان کرد: با توجه به یکپارچگی سامانه‌های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی امکان تخصیص راهنمایی، مشاوره و داوری در خصوص پایان‌نامه‌ها از ابتدای سال تحصیلی جدید تنها از طریق اطلاعات موجود در سامانه پایش میسر خواهد بود،لذا ضروریست اعضای محترم هیأت علمی در اسرع وقت نسبت به تکمیل فرآیند ثبت و اصلاح اطلاعات شخصی و پژوهشی خود از طریق این سامانه اقدام کنند.

در ادامه ناصر عبادتی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر هم گزارشی تفصیلی از برنامه‌های علمی محول شده به واحد اسلامشهر ارائه و اهداف و زمینه‌های پژوهشی آن را بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار