فیلم "رگ خواب" در برنامه زاویه دید به نقد گذاشته شد

اصفهان ( پانا) - برنامه "زاویه دید" این هفته به اکران فیلم رگ خواب در محل مرکز بانوان آفتاب اختصاص دارد.

کد مطلب: ۹۵۷۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
فیلم "رگ خواب" در برنامه زاویه دید به نقد گذاشته شد

از میان فیلم‌هایی که در طول یک سال ساخته می‌شود سهم فیلم‌های اجتماعی بالای 60 درصد است. دلیل اینکه فیلم‌های اجتماعی سهم بالایی در فروش ندارند، این است که گرایش مردم به سمت فیلم‌های کمدی است و این در بسیاری از کشورهای دنیا وجود دارد، یعنی فیلم‌های کمدی معمولاً سهم بیشتری از فروش داشتند و فیلم‌های اجتماعی به دلیل تم تلخ و موضوعاتشان، کمتر می‌توانند کسانی را که برای سرگرمی به سینما می‌روند، جذب کنند در صورتیکه نیاز جامعه کنونی در حال حاضر دیدن و تحلیل این نوع فیلم ها است.
مدیر دفتر تخصصی بانوان آفتاب در این رابطه گفت: مرکز بانوان آفتاب به عنوان یکی از مراکز فرهنگی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در قالب برنامه "زاویه دید" به اکران و تحلیل فیلم‌هایی که به آسیب‌های اجتماعی حوزه بانوان اشاره دارد، می پردازد.
لیلا لندی افزود: در برنامه "زاویه دید" کارشناس کاری به نقد فنی فیلم ندارد و قرار نیست به جای بیننده تصمیم بگیرد بلکه جایگاه یک زن را در آن فیلم تحلیل و دنبال می‌کند و موقعیت را برای تصمیم گیری در اختیار بیننده قرار می‌دهد.
وی با بیان اینکه این هفته فیلم "رگ خواب" اکران و توسط مهتاب رضاپور تحلیل می شود، ادامه داد: رگ خواب تصویری از زنی است که نمونه‌های آن در اطراف همه ما هستند و گرگ‌های جامعه رگ خوابشان را خوب می‌دانند، با این تفاوت که دیگر هیچکس رگ خواب مینا را در دست ندارد چرا که او از این خواب پریشان بیدار شده است.
وی تصریح کرد: برنامه زاویه دید این هفته با اکران و تحلیل فیلم رگ خواب در مرکز بانوان آفتاب واقع در میدان قدس، ابتدای خیابان سروش، کوچه آفتاب (62) میزبان بانوان علاقه مند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار