معلم در منظر سند تحول بنیادین یک مربی است

یزد(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد: معلم در منظر سند تحول بنیادین یک مربی است و لازمه تربیت دانش آموز در ساحت های 6 گانه این است که معلم در کلیه ساحت ها توانمندی لازم را کسب کرده باشد .

کد مطلب: ۹۵۷۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
معلم در منظر سند تحول بنیادین یک مربی است

" عباسعلی دانافر" در جمع دانشجو معلمان ورودی 98 تربیت معلم استان یزد اظهار داشت : معلم همیشه در قلب و جان مردم جای دارد و محبوب است .
وی با اشاره به اینکه جایگاه معلم جایگاه رفیعی است افزود : در وصف جایگاه معلم همین بس که اولین معلم و یاد دهنده انسان، خدا است و بعد پیامبر به عنوان دومین معلم انسان نقش هدایت و روشنگری را دارد.
"دانافر"نقش معلم را نقشی بی بدیل عنوان کرد و گفت : اگر در یک جامعه ای معلم خوب داشته باشیم بقیه مولفه ها و عوامل نیز تحت تاثیر آن خوب و مثبت خواهد شد .
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به جایگاه معلم در سند تحول بنیادین اظهار داشت : معلم الگو است و برای نشان دادن مسیر به دانش آموزان اول باید خودش تربیت شده باشد تا بتواند دانش آموزانی با خصوصیات چند بعدی و در راستای ساحت های 6 گانه تربیت نماید .
وی با توجه به اینکه معلمی از مشاغل حساس و شاخص جامعه است برای کسب مهارت های معلمی و این جایگاه باید وقت انرژی و تلاش خاص معطوف داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار