شرکت 440 مربی پیش دبستانی در دوره آموزشی "بسته رویش "

یزد(پانا)-دوره آموزشی تغییرات و نو آوری های علمی برنامه ها و فعالیت های پیش دبستانی برگزارشد.

کد مطلب: ۹۵۷۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
شرکت 440 مربی پیش دبستانی در دوره آموزشی "بسته رویش "

"سعیده بهادرزاده" معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش از برگزاری دوره آموزشی تغییرات و نوآوری های علمی برنامه های پیش دبستانی ویژه مربیان پیش دبستانی نواحی یک ودو خبر داد و گفت : نظر به تغییر رویکرد آموزش در دوره پیش دبستانی از شیوه واحد کار به یادگیری مبتنی بر پروژه، "بسته آموزشی رویش" جایگزین محتوای مکتوب در دوره پیش دبستانی گردید.

سعیده بهادرزاده افزود : لذا به منظور توجیه و تبیین برنامه ها، تعداد 440 نفر از مربیان دوره های اختصاصی با عناوین پرورش حواس، بازی و یادگیری، قرآن ، نمایش خلاق و گام های اجرای پروژه را به مدت 16 ساعت گذراندند.

وی رویکرد جدید را مبتنی بر بازی و مهارت آموزی نوآموزان دانست و افزود : در این شیوه قصد داریم صدای کودکان شنیده شود و کودک در محیط آرام و امن به پژوهش درباره مسائلی که مورد علاقه او بوده و برپایه دانش و رغبت کودک است بپردازد.

بهادر زاده گفت : درروش پروژه ، محور کار تلفیق دانش و مهارت است و کودک ضمن تعامل و مشارکت با دوستانش به پاسخ سوالات خوددست یافته و علاوه بر تجارب خوشایندی که در مسیر یادگیری برایش ایجاد می شود به پاسخ سوالات خود دست می یابد. در رویکرد پروژه ای کودک در پایان کار می تواند به صدها روش و زبان گوناگون یافته های خود را با دیگر دوستانش به اشتراک بگذارد.

وی افزود : پرورش خلاقیت ، افزایش اعتماد به نفس، استقلال کودک، رشد مهارت های اجتماعی و ارتباط با اجتماع از دیگر نتایج کسب شده در این رویکرد آموزشی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار