معاون وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد: 200میلیارد مطالبات سنوات ارفاقی معلمین استثنایی

بیرجند(پانا)- معاون وزیر و رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: 200 میلیارد تومان رقم مطالبات سنوات ارفاقی 24 هزار معلم شاغل در مدارس و مراکز استثنایی کشور است.

کد مطلب: ۹۵۷۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد: 200میلیارد مطالبات سنوات ارفاقی معلمین استثنایی

دکتر مجید قدمی ظهر امروز در نشست تخصصی با مدیران مدارس و مراکز استثنایی استان که در مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان در بیرجندبرگزار شد، اظهار کرد: مطالبات مدیران و معلمان مدارس و مراکز استثنایی کشور در صف پرداخت قرار گرفته است.

او بر بروز رسانی مطالب آموزشی دوره های آموزشی افزایش مهارت های شغلی و حرفه ای معلمین مدارس استثنایی تأکید کرد و ابراز داشت: بروز رسانی مطالب آموزشی قابل ارائه در دوره های ضمن خدمت نیازهای علمی، شغلی و حرفه ای معلمین مدارس استثنایی را برطرف کرده و ارتقای توانمندی علمی و فرهنگی دانش آموزان با نیازهای ویژه را تضمین می کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش و با اشاره به پرداخت مرحله دوم اعتبارات سروی های دانش آموزان با نیازهای ویژه در آینده نزدیک، ادامه داد: هزینه تمام پرونده های حمایتی و اختلالات یادگیری سال گذشته پرداخت می شود.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور عادی سازی را مهم ترین رویکرد آموزش و پرورش استثنایی کشور دانست و تصریح کرد: حضور دانش آموزان با نیازهای ویژه در کنار دانش آموزان مدارس عادی می تواند زمینه ساز افزایش اعتماد به نفس و ارتقای توانمندی های علمی این عزیزان شود.

قدمی با بیان این که آموزش و مشارکتت اولیا در فرایند تعلیم و تربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه واجب است، خاطر نشان کرد: در آموزش و پرورش استثنایی اقتدار مدیر به دانش بالای او است.

او، قانون گرایی، عدالت محوری، اجرای دقیق برنامه های ابلاغی، استفاده بهینه از منابع محیطی و جلب مشارکت در فرایند آموزش و پرورش را پنج عامل موفقیت مدیران مدارس و مراکز استثنایی برشمرد و افزود: حرکت بر مدار قانون، عالم بودن به قوانین و تلاش برای برقراری عدالت آموزشی مهم ترین وظایف مدیران مدارس و مراکز استثنایی هستند که در سایه عشق، علم، آگاهی و دانش مدیریت محقق می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار