بازدید فرماندار یزد از دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا یزد

یزد(پانا)-فرماندار یزد در بازدید از دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا یزد اظهار کرد: تحصیل در مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا به جهت آموزش‌های تخصصی و توجهی که به سایر جنبه‌های آموزشی می‌شود، نسبت به سایر مدارس متفاوت است.

کد مطلب: ۹۵۷۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید فرماندار یزد از دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا یزد

سید محمد رستگاری با اشاره به تشویق خانواده‌ها مبنی بر ورود فرزندانشان در این مدارس گفت: امیدوارم فارغ التحصیلان این مدارس مدیران، همسران و مادران موفقی باشند که در جایگاه‌های متناسب با یک بانوی اسلامی در آینده فعالیت داشته و قطعا این چنین خواهد بود.

فرماندار یزد ادامه داد: البته مشکلاتی نیز وجود دارد و قطعا انتظار می‌رود شرایط مدرسه در وضعیتی بهتر از وضعیت کنونی باشد ولی باید بپذیریم کسانی که شروع کننده یک کار هستند و شما که پایه‌گذاران مدارس صدرا هستید، سختی‌هایی متحمل می‌شوید.

وی افزود: البته سیاست‌گذاری مجموعه آموزش و پرورش نیز همراهی با مدارس صدرا است ولی محدویت‌هایی در این زمینه وجود دارد اما با همراهی سایر مسئولان مربوطه در جهت رفع مشکلات موجود تلاش خواهیم کرد.

رستگاری به دانش آموزان این مدرسه توصیه کرد: با توجه به تحصیل در این مدارس انتظار می‌رود بحث دفاع مقدس نسبت به سایر مدارس مورد توجه بیشتری باشد و با توجه به اینکه جوانان ما آن دوران را درک نکرده، لذا مطالعه کتاب «دا» پیشنهاد می‌شود چرا که خاطرات دانش آموزی در دوران دفاع مقدس با توجه به حمله دشمن به خرمشهر را به تصویر می‌کشد و مرور این خاطرات و نقش آفرینی شهدا مثمر ثمر خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار