آشپزخانه های سلف دانشجویی دانشگاه کاشان صنعتی می شود

اصفهان (پانا) - مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان از تبدیل آشپزخانه های سنتی این دانشگاه به صنعتی با مساعدت صندوق رفاه دانشجویان خبر داد و گفت: جهت تبدیل آشپزخانه سنتی به صنعتی بیش از 5 میلیارد تجهیزات آشپزی صنعتی خریداری شده و آماده نصب می باشد.

کد مطلب: ۹۵۷۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آشپزخانه های سلف دانشجویی دانشگاه کاشان صنعتی می شود

جواد دقیق با بیان اینکه با خرید این تجهیزات صنعتی گام مهمی در تبدیل آشپزخانه سنتی به صنعتی در تابستان 98 برداشته شده است، افزود: افزایش رضایت دانشجویان، سرعت بالا، کاهش مصرف انرژی و نیروی انسانی ، افزایش کیفیت غذای دانشجویی از اهداف مهم این طرح است.
وی توسعه فیزیکی آشپزخانه در سلف دانشجویی را از دیگر اقدامات مدیریت دانشجویی عنوان کرد و اظهار داشت: با تعبیه اتاقهای لازم جهت آماده سازی مواد غذایی اولیه برای طبخ. توسعه آشپزخانه در بهبود عملکرد سلف نقش مهمی ایفا می نماید.
مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان از توسعه فضای فیزیکی سلف دانشجویی در این دانشگاه خبر داد و افزود: با توجه به رشد تعداد دانشجویان در سالهای اخیر توسعه فیزیکی فضای سلف دانشجویان و افزایش خطوط توزیع غذا می تواند نقش مهمی در عملکرد اداره تغذیه و جلوگیری از ایجاد صفهای طولانی داشته باشد.
دقیق با بیان اینکه برای توسعه سلف و آشپزخانه بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار لازم است، خاطر نشان کرد: برای توسعه سلف دانشجویی دو پروژه در دست احداث است که ان شاالله تا پایان نیمسال اول سال تحصیلی جاری به بهره برداری می رسد.
وی تعمیرات و بهسازی فضاهای دانشجویی در سراهای دانشجویی با کمک صندوق رفاه دانشجویان و مساعدت دانشگاه را از دیگر اقدامات انجام شده در تابستان امسال عنوان کرد و افزود: در تابستان امسال همچنین بوفه های دانشجویی در خوابگاه ها و فضای دانشگاه نیز توسعه یافت.
مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان به تجهیز انتشارات دانشجویی این دانشگاه به دستگاههای مدرن و بروز اشاره کرد و گفت: پیمانکار انتشارات دانشجویی دانشگاه همه ساله با برگزاری مناقصه تعیین می گردد که امید است خدمات مناسبی را به دانشجویان ارائه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار